Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتحی در خصوص وضعیت قرارداد دیاباته گفت: قرارداد این بازیکن ۵۰۰ هزار دلار است و او در استقلال می‌ماند. این بازیکن با تشویق استراماچونی به تهرن آمده و در استقلال بازی می‌کند و در تیم ما می‌ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل استقلال گفت: در مورد روزبه چشمی، قائدی و ... هم بگویم که همه این نفرات در استقلال می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقا یک مهاجم خارجی هم در نیم فصل به تیم اضافه می‌کنیم. سرمربی تیم استقلال به انتخاب بازیکنان فنی مد نظر خود اصرار داشت و دیدید که دیاباته با کیفیت خوب به تیم ما اضافه شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس فتحی استقلال استراماچونی تابناک ورزشی دیاباته انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام

به گزارش همشهری آنلاین سرجیو کوینترو چاوز بازیکن 24 ساله اکوادوری بود که در نقل و انتقالات زمستانی با استقلال خوزستان به توافق رسید و قراردادش را امضا کرد.

این بازیکن اکوادوری که رسمی شدن قراردادش منوط به حضور در تست‌های پزشکی بود، با رفتن به ایفمارک و انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد که مبتلا به بیماری هپاتیت B است و به همین خاطر از لیست استقلال خوزستان خارج شد.

این بازیکن به همین خاطر با استفاده از تبصره پزشکی نامش از لیست استقلال خوزستان خارج شد تا این باشگاه بتواند بازیکن آزاد جدیدی را به خدمت بگیرد و به همین خاطر محمد آبشک به جمع آبی‌های اهوازی پیوست.

کوینترو که یک دقیقه هم برای استقلال خوزستان بازی نکرد، پنجمین بازیکن خارجی این تیم در لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌رفت که خیلی زود از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شد.

کد خبر 840955 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!