Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:34:07 GMT

از ناحیه کارگاهی نان برنجی کرمانشاه چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۸۱۸۳

از ناحیه کارگاهی نان برنجی کرمانشاه چه خبر؟

ایسنا/کرمانشاه ناحیه کارگاهی نان برنجی یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سال 1398 کرمانشاه است که مقرر شده تا پایان سال راه‌اندازی شود و واحدهای تولیدی و کارگاه‌هایی نان برنجی که برند هستند و سابقه فعالیت دارند بتوانند در این ناحیه مستقر شوند.

زمین 1.5 هکتاری که برای این ناحیه کارگاهی در نظر گرفته شده در شهرک صنعتی فرامان در جاده بیستون است تا در مسیر تردد مسافران باشد و بتوانند سوغاتی مورد نیاز خود را از این محل تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با گذشته حدود 9 ماه از آغاز سال بخشی از زیرساخت‌های این ناحیه تکمیل شده است.

به گزارش ایسنا، بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه درباره آخرین وضعیت ناحیه کارگاهی نان برنجی، گفت : در صورت تخصیص اعتبار می‌توان در زمان کوتاهی زیرساخت‌های ناحیه کارگاهی نان برنجی را تکمیل کرد.

کردستانی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد زیرساخت‌های این ناحیه تکمیل شده، افزود:  در صورت تامین اعتبار مابقی زیرساخت‌ها نیز بزودی تکمیل خواهد شد.

به گفته کردستانی برای سال جاری پنج میلیارد ریال برای این ناحیه کارگاهی مصوب شده که اگر تخصیص یابد می‌توان زیرساخت‌های برق و گاز ناحیه را تکمیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل زیرساخت‌ها می‌توان زمین‌های این‌ناحیه را در اختیار متقاضیان قرار داد.

کردستانی با بیان اینکه این ناحیه قرار است در شهرک صنعتی فرامان احداث شود، یادآور شد: واحدهای تولیدی و کارگاهی صاحب نام نان برنجی قرار است در زمینه تولید و عرضه نان برنجی در این ناحیه فعالیت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه تاکید کرد: به این جهت شهرک صنعتی فرامان برای این منظور تعیین شده که در مسیر تردد مسافران باشد.

وی اظهار کرد: ناحیه کارگاهی نان برنجی یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است که با جدیت پیگیر اجرای آن هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نان برنجی شهرك صنعتي استانی اقتصادی كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود زیرساخت‌ها باعث جمع شدن باران در شهر زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، نبودزیرساخت‌های لازم برای هدایت آب‌های باران باعث شده تا پس از هربارشی خیابان وکوچه‌های این شهر محل انباشت آب باران شود ومردم را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کند..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • نبود زیرساخت‌ها باعث جمع شدن باران در شهر زابل
  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی