Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بحران استانداری گفت: محور یاسوج به چرام برای ایمنی بیشتر شب گذشته مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، وحید محمدی‌تبار در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان گفت: بارش‌ها در تمام نقاط استان آغاز شده و در محورهای  یاسوج-شیراز، 
 یاسوج-سی سخت، یاسوج-مارگون
و کاکان-اقلید بارش برف آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سایر محورها بارش بصورت باران است.ضمن اینکه به همراه داشتن تجهیزات ایمنی بخصوص زنجیر چرخ در محورهای برف گیر و کوهستانی الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه‌های مربوطه تمامی محورهای استان به جزء محور چرام به یاسوج در جوخانه که برای ایمنی بیشتر دیشب مسدود شد باز هستند.

همچنین اداره‌کل راهداری گچساران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده با توجه به بارش شدید باران وهشدارهای هواشناسی در خصوص احتمال ابگرفتگی و ریزش سنگ  در محل عبور جاده گچساران_باباکلان و بالعکس از مسیر سدچم شیر تنگ دربه وجود دارد لذا خواهشمند است مردم  از سفر غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت سفر ضروری مسیر باباکلان  چهار راه بی‌بی حکیمه زیدون گچساران وبالعکس را تااطلاع ثانوی انتخاب نمایند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس بارش برف یاسوج مارگون محمدی تبار راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد راه‌های مسدود شده در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه هنوز انسداد راه‌ها در نوار جنوبی کشور ادامه  دارد، گفت: همچنان ۱۵ محور شریانی و غیرشریانی در شهرهای جنوبی کشور مسدود است.

وی افزود: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می شود. همچنان محورهای نیکشهر – چابهار،  رودبار جنوب - ایرانشهر به عنوان محورهای شریانی مسدود است.

او بیان کرد: محورهای مسدود غیرشریانی  از جمله هشتگرد – طالقان، چاهان – زرآباد، فنوج – کتیج – رمشک، بمپور – فیروزآباد، نیکشهر – بنت،کنارک – زرآباد، فنوج - اسپکه، کمربندی جدید خرانق – یزد، نوبندیان – ریمدان، فنوج – بنت، اسپکه – بمپور و جکیگور- سر باز  هستند.

محرابی نیا گفت: بازگشایی محورهای مسدود شده همچنان توسط نیروهای راهداری ادامه دارد و از تمامی ظرفیت های ماشین آلات سازمان راهداری استفاده می شود.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل شهرک خاتم تا استاندارد و محدوده مهرویلا ،آزادراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و  محور تهران – شهریار در اکثر مقاطع را شاهد هستیم.

او گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – ساوه حدفاصل فیروزبهرام و دهشاد گزارش شده است. 

وی درباره آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های اصفهان، یزد، کرمان، فارس، لرستان، کردستان و همدان گزارش شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید