Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان مدیریت بحران گفت که بارندگی‌های اخیر تاکنون مشکلی در کشور ایجاد نکرده است و اگر پیش‌بینی‌های هواشناسی درست باشند، در ماه‌های آینده هم مشکلی نخواهیم داشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، اسماعیل نجار شامگاه شنبه در اهواز اظهار کرد: پیش‌بینی‌ هواشناسی کل کشور برای شرایط جوی در طول پاییز، میزان بارش‌ها بالاتر از نرمال بوده است که همین وضعیت در کشور اتفاق افتاد و تاکنون مشکل خاصی در این دوره ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان بارش‌ها در زمستان پایین‌تر از نرمال پیش‌بینی شده است بنابراین اگر پیش‌بینی هواشناسی کاملا درست باشد، امیدوارم هم بارندگی خوبی داشته باشیم و هم مشکل خاصی نداشته باشیم.

معاون وزیر کشور با اشاره به هدف از سفر به خوزستان بیان کرد: در این سفر روند اقدامات صورت گرفته در بازسازی مناطق سیل‌زده استان خوزستان را دنبال می‌کنیم و اگر همچنان مشکلی وجود داشته باشد، تلاش می‌کنیم رفع شود.

وی با بیان اینکه برای احداث سیل‌بندها در خوزستان اعتبار مورد نیاز در اختیار وزارت نیرو قرار گرفته است، توضیح داد: یکی دیگر از برنامه‌های ما بررسی پیشرفت میزان ساخت و ساز در حوزه سیل‌بندها است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس نجار مدیریت بحران بارندگی افزایش بارش ها بالاتر از نرمال انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: متأسفانه ۳ نفر از هموطنان در استان سیستان بلوچستان به دلیل سیلاب‌های روز گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز هشدارهای قرمز هواشناسی صادر شده است، گفت: تا این لحظه ۳ نفر به دلیل سیلاب در منطقه عسلویه مصدوم شده‌اند. از ۲ روز گذشته ما اطلاع رسانی را به استان‌های جنوبی مانند بوشهر، هرمزگان،، جنوب کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان داشتیم و دستگاه‌های امدادی و کمک‌رسان را فرماندارها و استاندارها آماده و به خط کنند.

ظفری بیان داشت: بارش‌هایی هم از بامداد امروز آغاز شده و هماهنگی‌های لازم در حال انجام شدن است تلاش ما این است که طی امروز و فردا آمادگی‌ها که در بالاترین سطح خودش است ادامه پیدا کند.

وی بیان داشت: این بارش‌ها از یک سامانه بارشی قوی است که از جنوب کشور وارد شده به طوری که در کشور عمان در روز گذشته دسته کم ۱۲ نفر کشته شدند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در پایان به هموطنان توصیه کرد؛ از توقف در حاشیه رودخانه‌ها، پل‌ها و سدها بپرهیزید و اگر برنامه سفری دارید آن را مدیریت کنید و از رفتن به مناطق مرتفع هچون کوهستان‌ها اجتناب کنید.

کد خبر 6079571

دیگر خبرها

  •  بارش‌های جنوب کشور در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده است |‌ثبت حداقل ۱۰ رکورد جدید بارشی
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • آماده‌باش اورژانس در ۵ استان در معرض سیل و بارندگی
  • آماده‌باش مدیریت بحران در ۵ استان
  • فوت ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • فیلم/سامانه بارشی جدید در راه این مناطق کشور