Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تشکل دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز خطاب به استاندار فارس گفت: عملکرد شما به عنوان رئیس شورای تامین استان در اعتراض‌ها و آشوب های اخیر به شدت ناکارآمد و تاسف‌بار بود. مردم حق اعتراض دارند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت روز دانشجو جلسه‌ نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شیراز با عنایت الله رحیمی، استاندار فارس برگزار شد و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی صحبت‌ها و دغدغه‌های خود را به سمع و نظر استاندار فارس رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش علی نژاد، نماینده تشکل دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز در این جلسه خطاب به استاندار فارس گفت: مطالبه مردم از شما مبارزه با فساد است، اما متاسفانه شاهدیم که مبارزه با فساد در دستگاه اجرایی از جمله استانداری فارس اینگونه است که فقط قوه قضاییه باید دستبند بزند و ببرد!
علی نژاد در ادامه به تخلفات شهرداری صدرا پرداخت و بیان کرد: در مورد عوامل متخلف شهرداری صدرا شما با اینکه وظیفه نظارتی داشتید، اما هیچ اقدامی نکردید تا اینکه فساد به اوج رسید و متخلفان بازداشت شدند.
نماینده تشکل دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز در حضور استاندار بیان داشت: متاسفانه برخی از مدیران مشغول در استانداری در گذشته به علت تخلف برکنار شده‌اند، اما مجددا در مجموعه استانداری به کار گماشته شده‌اند.
وی با گلایه تصریح کرد: شما یک معاونت دارید تحت عنوان «بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی»، این معاونت خود نیازمند یک اداره بازرسی است. به موارد شائبه برانگیز آن رسیدگی شود!
علی‌نژاد اظهار کرد: درک می‌کنیم که ممکن است افرادی همچون نمایندگان مجلسی که اتفاقا بعضا پرستیژ مبارزه با فساد در عرصه‌هایی مثل خودرورسازی دارند، برای به کار گرفته شدن افراد مسئله دار به شما فشار وارد کنند، اما مطالبه ما از شما عدم پذیرش این فشارهاست.
وی در انتقادی در خصوص مبارزه با گرانی اظهار داشت: نهایت کار شما برای مبارزه با گرانی یک سامانه ۱۲۴ است که آن هم کارایی خاصی ندارد و کسی پاسخگو نیست.
علی نژاد با اشاره به شعار سال و میزان تحقق آن در استان فارس بیان کرد: مطالبه مقام معظم رهبری از مسئولان و مردم رونق تولید است، اما کارنامه شما در این زمینه هم اصلا قابل قبول نیست. شهرک صنعتی شیراز تقریبا نیمه تعطیل است . یک بار نه برای تشریفات و بریدن روبان بلکه برای پایش واقعی به آنجا بروید تا این وضعیت را مشاهده کنید.
نماینده تشکل دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز در سخنانی به اعتراض‌ها و آشوب‌های استان فارس پرداخت و اظهار داشت: عملکرد شما به عنوان رییس شورای تامین استان در اعتراض‌ها و آشوب اخیر به شدت ناکارآمد و تاسف‌بار بود. مردم حق اعتراض دارند. مردم مستضعف می‌خواهند به عملکرد دولتی که شما در آن قرار دارید اعتراض کنند، اما این ناکارآمدی در ممانعت از به آشوب کشیده شدن اعتراضات این حق را از آنان سلب کرده است. پس مردم مستضعف اعتراض خود را به کجا باید ببرند؟!
وی پایان خطاب به رحیمی، استاندار فارس با صراحت عنوان کرد: با صراحت و صداقت عرض می‌کنم، شما نماینده یک دولت ناکارآمد، ضعیف و بدتر از همه دروغگو در این استان هستید، اگر که می‌توانید رویه متفاوتی را در پیش بگیرید، اما اگر نمی‌توانید حضور شما نه تنها بی فایده بلکه مسبب ضرر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استاندار فارس شهرداری صدرا اغتشاشات اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در طول 13 مسابقه اخیر تنها 3 بازی به پیروزی رسیده و این یک آمار عجیب در روند نتیجه‌گیری این تیم است.

سپاهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و دو پیروزی در لیگ برتر و یک برد پرگل مقابل شمس‌آذر در جام حذفی داشته است.

در 10 مسابقه دیگر دو شکست مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و 7 بازی در لیگ برتر را بدون پیروزی به پایان رسانده است، دو پیروزی سپاهان در هفته‌های اخیر مقابل فولاد خوزستان و گل‌گهر رقم خورده و در دیگر مسابقات عملکرد ضعیفی داشتند.

شاگردان مورایس در نیم فصل نخست پیش از دو هفته پایانی که با محرومیت روبه‌رو شدند عملکرد شگفت‌انگیزی داشتند و با خط حمله خوبی که در اختیار داشتند یکی از مدعیان جدی قهرمانی بودند اما با دو تساوی و یک شکستی که در سه هفته اخیر کسب کردند تا حدود زیادی از صدر جدول فاصله گرفتند.

سپاهان ابتدا در دیدار عقب افتاده در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهنی خواهد بود که در بازی‌های خارج از خانه عملکرد شگفت‌انگیزی داشته و در هفته بعد از آن باید به مصاف ملوان برود و در صورت ادامه دادن نتایج ضعیف خود احتمال این وجود خواهد داشت تا رتبه چهارم را تقدیم ملوان کند.

دیگر خبرها

  • اسرائیل به سمت آشوب‌های داخلی و شاید رفتن نتانیاهو از قدرت می‌رود
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • وداع با پیکر زنده‌یاد پروفسور هاشم شرقی در شیراز
  • آیین وداع با پروفسور هاشم شرقی در دانشگاه شیراز برگزار شد
  • ۴۹ امتیاز از ۳۲ هفته؛ بدترین عملکرد ناپولی در سری آ طی ۱۲ فصل اخیر
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت
  • چهره ماندگار رشته شیمی استان فارس به رحمت ایزدی پیوست