Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام آلانز روسیه از روز گذشته در شهر ولادی قفقاز روسیه آغاز شد و امشب با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می‌رسد.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب عظمت توسکایف از روسیه شد و در صورت حضور این کشتی گیر روس در دیدار فینال، وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در وزن ۶۱ کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل رستم کاراخانوف از روسیه با نتیجه ۱۲ بر ۶ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم بخان گویگریف قهرمان جهان از روسیه را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد اما در مبارزه بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کوربان شیرایف از روسیه با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.
 
در ۹۲ کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر یک مقابل بابولی سولویف از روسیه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف روس خود با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل احمد باتایف از روسیه با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الیزبار اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را برای کسب مدال برنز بدست آورد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع  پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد حسن بای رحیم اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان گذشت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با توجه به حاضر نشدن حریف روس خود به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت.

کد خبر 4791563

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد تورنمنت بين المللي روسیه تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان والیبال کشتی آزاد مارک ویلموتس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال تراکتور فوتسال تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت تیم طبیعت در تهران مقابل پالایش نفت آبادان به میدان رفت.   طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۵ مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و در مجموع بازی‌های این مرحله با برتری ۳ به ۲ راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر شود.    در این دیدار آرمان زنگنه با ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.   تیم طبیعت در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسور‌های ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت قزاقستان