Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری با حضور در خانه ملت به منظور تقدیم لایحه بودجه ۹۹ ، ضمن تشکر از نمایندگان مجلس گفت: خداوند را سپاسگزارم که امسال در سومین بودجه ای که در مجلس دهم تقدیم مجلس می شود دولت توانست در وقت قانونی لایحه را تهیه و تقدیم مجلس کند.

وی افزود: امیدواریم با حضور پرشور مردم بهترین ها برای مجلس شورای اسلامی از سوی مردم شریف ما انتخاب شوند و مجلس یازدهم همانند مجالس گذشته بتواند مسیر و راه خود را که قرآن مشخص کرده است، اجرا و عملیاتی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی گفت: همه نمایندگان مجلس میراث دار شخصیت هایی همچون مدرس، آیت الله هاشمی رفسنجانی، شهدای عزیز مجلس و همه خادمانی که در این ۱۰ دوره خدمت کرده اند خواهند بود.

رئیس جمهور گفت: بودجه سال ۹۹ را از اینجا آقای می کنم که سال گذشته در زمان تقدیم بودجه ۹۸ ما در سخت ترین شرایط تحریم بودیم. در شرایطی که دشمنان ما، آمریکایی ها و صهیونیست ها فکر می کنند که با تحریم شدید، ملت و دولت را از ساخت کشور و اجرای قانون ناتوان خواهند ساخت اما تا امروز ناامید شده اند و در آینده هم ناامید خواهند بود.

رئیس جمهور گفت: ما بر مبنای خواست ملت ایران و نمایندگان مجلس در ۹ ماه گذشته در اقتصاد کلان قدم های قابل ملاحظه ای برداشته ایم، علی رغم اینکه شرایط بودجه و اقتصاد ما به گونه ای بود که شما مطلعید. در سال گذشته تا اسفند شرایط ما از نظر اقتصادی نامساعد بود از اسفند گذشته، تقریبا اقتصاد ما مسیر درست خود را آغاز کرد و از اردیبهشت امسال آثارش را در شاخص های کلان اقتصادی مشاهده کردیم همانطور که شما شاهد هستید تورم نقطه به نقطه از ۵۷ درصد به ۲۷ درصد رسید. امیدوارم اقتصاد منهای نفت ما مثبت باشد. پیش بینی ما آن است که در سال آینده میتوانیم این راه را ادامه دهیم.

این خبر درحال تکمیل است....

۲۷۲۷

کد خبر 1328862

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ ایران و آمریکا باشگاه استقلال بارش برف باران انتخابات مجلس سهمیه بندی بنزین استان چهارمحال و بختیاری آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت

آفتاب‌‌نیوز :

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی دقایقی پیش در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت و در مورد واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال صحبت کرد: امروز ۸۵ درصد سهام دو باشگاه پر طرفدار و مردمی استقلال و پرسپولیس در فرابورس به بخش غیر دولتی واگذار شد. دولت سیزدهم زمانی بر سر کار آمد که این ۲ باشگاه دچار محرومیت‌هایی شده بودند؛ در سال ۱۴۰۰ ستادی به عنوان ستاد واگذاری بین وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و سازمان بورسی تشکیل شد و در اسفند ماه همان سال اولین گام برداشته شد؛ این در حالی بود که سه دولت قبل در این زمینه ناکام بودند.

او با اشاره به جزئیات این واگذاری عنوان کرد: در دولت سیزدهم بورسی شدن دو باشگاه از محل افزایش سرمایه بدون حق‌تقدم انجام و در سال ۱۴۰۱ تلاش شد تا از طریق عرضه به بخش‌های خصوصی و تعاونی فرایند مالکیت این دو باشگاه حل و فصل شود که از سوی بخش تعاونی و خصوصی اقبال نشد. تلاش دولت بر این بود تا مساله اتحاد مالکیت و بحث مدیریت و انضباط مالی را بتواند حل و فصل کند.

وزیر اقتصاد در مورد الزام‌ای اف سی توضیح داد: همزمان مساله جریمه آسیایی، فرصت اصلاح اقتصادی و مالی و مدیریت این ۲ باشگاه را فراهم کرد. در پایان سال ۱۴۰۲ تلاش شد تا از طریق کنسرسیومی از بانک‌های غیر دولتی و صنایع پتروشیمی این مساله حل و فصل شود که این اتفاق امروز در فرابورس محقق شد. طبق اطلاعاتی که در فرابورس قرار دادند ارزش نهایی سهام این دو باشگاه اعلام و با ارزش ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای استقلال و ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پرسپولیس نهایی شد.

او در پایان گفت: با توجه به اینکه ۱۰ درصد معامله باید به عنوان نقدی و ۹۰ درصد اقساطی صورت می‌گرفت، امروز بخش نقدی قطعی شد و اقساط طی مهلت‌های ۶ ماهه به کنسرسیوم‌های بانکی و پتروشیمی اعلام شده است. روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت ماه) با حضور وزیر ورزش و جوانان برنامه‌ای در این زمینه برگزار خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!