Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@02:02:16 GMT

اظهارنظر رژیم صهیونیستی درباره مذاکره با اسد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۸۴۴۸

به گزارش ایسنا، یسرائیل کاتس، وزیر خارجه و اطلاعات رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه  "Corriere Della Sera" ایتالیا در حاشیه کنفرانس "گفت‌وگوی مدیترانه" در رم مدعی شد، از سرگیری مذاکرات با بشار اسد تا زمانی که این کشور به ایران اجازه می‌دهد از خاک خود علیه اسرائیل و کشورهای عربی میانه‌رو (مقصود کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس است) مورد استفاده قرار دهد، ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزیر رژیم صهیونیستی در ادعایی مضحک گفت، ایران برای ضربه‌ای جدید علیه کشورهای عرب حوزه خلیج فارس مقدمه چینی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل به همکاری خود با عربستان در زمینه امنیتی ادامه می‌دهد ایران را با جبهه" سعودی، اماراتی و آمریکایی" تهدید کرد.

کاتس گفت، نمی‌تواند وارد جزئیات شود اما اسرائیل با این کشورها منافع مشترکی دارد و این همکاری را می‌توان با رصد و ناکام گذاشتن تهدیدات شناخته شده برای این رژیم انجام داد.

کاتس پیشتر نیز اظهاراتی کذب علیه ایران مطرح کرده بود.

رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته دست به حملات و تجاوزات متعدد به مناطق مختلف سوریه زده و بهانه خود را ایران قرار داده است.

پیشتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز تهدید کرده بود، اسد و نظام سوریه از عملیات انتقام‌جویانه اسرائیل تا زمانی که ایرانی‌ها در سوریه باشند، در امان نخواهند بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر رئیس جمهور به پاکستان گفت: در کنار افزایش قدرت نظامی، در حال طراحی ‎پدافند فرهنگی مشترک با همکاری شرکای خود در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

اسماعیلی افزود: مذاکرات هیات‌های عالی ‎ایران و ‎پاکستان نشان داد عزم هر دو طرف، ساختن یک معادله جدید در جهان فرهنگی است تا اتحاد‌های تازه و پایدار در حوزه تمدنی مشترک پدید آید؛ اتحاد‌هایی خلل‌ناپذیر که مبنای آن صرفا منافع کوتاه مدت نیست، بلکه برپایه ستون‌های مشترک هویتی است.

وی همچنین گفت: مذاکرات من با همتای پاکستانی در این فضا به پیشرفت‌های چشمگیری برای اجرای طرح‌های مشترک انجامید که هم اقدامات نمادین و هم تولیدات فرهنگی را دربرمی‌گیرد. نام‌گذاری یکی از مهم‌ترین خیابان‌های اسلام آباد به نام ‎ایران و تولید مشترک سینمایی درباره اقبال لاهوری، بخشی از این کوشش‌هاست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما در کنار افزایش قدرت نظامی، در حال طراحی یک ‎پدافند فرهنگی مشترک با همکاری شرکای خود در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی هستیم. یکی از محور‌های مذاکرات با همتای پاکستانی نیز، طراحی سلسله‌ای از اقدامات فراگیر در جهت دفاع از ‎فلسطین بود و به چارچوبی قابل اجرا در این زمینه رسیدیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از گسترش همکاری‌های فرهنگی ایران با کشور‌های منطقه خبر داد و گفت: ایران بیشترین دیپلماسی فرهنگی را در منطقه اتخاذ کرده است. از خصلت‌های قومی، قبیله‌ای و زبانی عبور کرده ایم و به سمت تشکیل امت واحده اسلامی در حال حرکت هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • اهداف راهبردی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران