Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@19:30:08 GMT

ادامه برف و باران در کشور تا دو روز آینده

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۸۵۳۸

ادامه برف و باران در کشور تا دو روز آینده

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی روز یکشنبه افزود: امروز (۱۷ آذرماه) بیشتر مناطق کشور بارندگی خواهند داشت که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و در مناطق جنوبی‌تر با رگبار و رعد و برق و در بخش‌های مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: امروز شدت بارش‌ها در شرق کهگیلویه و بویراحمد، بخش‌هایی از مناطق فارس، غرب چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان، شمال بوشهر، بخش‌هایی از هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود، فردا در نیمه شرقی و بخش‌هایی از هرمزگان، بارش‌ها ادامه دارد البته سواحل خزر و شمال غرب نیز امروز بارش‌های پراکنده خواهند داشت، فردا اواخر وقت این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی ادامه داد: سه‌شنبه عبور امواج تراز میانی جو را از روی نیمه جنوبی کشور داریم که بارش‌ها در جنوب، جنوب شرق و جزایر خلیج فارس تشدید می‌شود و گاهی به صورت رگبار و رعد و برق‌های شدید و وزش بادهای گاهی شدید همراه خواهد بود و بارش‌ها در جنوب فارس، جنوب بوشهر، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان شدید خواهد بود.

وی گفت: چهارشنبه بارش‌ها در این مناطق ادامه دارد اما پنجشنبه در بیشتر مناطق جوی پایدار خواهیم داشت، از امروز تا چهارشنبه آب‌های سواحل جنوبی کشور مواج است و از از فردا تا چهارشنبه و پنج‌شنبه کاهش تدریجی دما را در بیشتر مناطق کشور داریم.

هوای تهران پاک می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز ابری، مه‌آلود و همراه با باران است که در بعدازظهر وزش بادهای به نسبت شدید رخ خواهد داد که هوای تهران را پاک می‌کند، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۶ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۱۲ درجه بالای صفر می‌رسد.

گودرزی گفت: همدان با دمای یک درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۸ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بارش برف بارندگی برف هوای پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش ها در کرمان

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: بارش‌ها طی امروز همچنان در سطح استان کرمان ادامه دارد و از ساعات بعداز ظهر به تدریج از میزان ناپایداری‌ها کاسته می‌شود.

وی افزود: همچنین بارش‌ها با رعدوبرق و تند باد‌های لحظه‌ای همراه هستند؛ بنابراین آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: در ارتفاعات، بارش تگرگ پیش بینی می‌شود؛ بنابراین افراد از صعود به ارتفاعات اکیدا خود داری کنند.

وی گفت: همچنین برای امروز وزش باد در سطح استان را شاهد خواهیم بود.

 سلاجقه تصریح کرد: فردا از شدت ناپایداری‌ها در استان کرمان کاسته می‌شود و فقط بارش‌های ضعیفی در مناطق جنوب، شمال، مرکز و جنوب غرب استان خواهیم داشت. 

وی تصریح کرد: برای روز شنبه نیز بارش در ارتفاعات جنوب استان دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود درباره دمای استان کرمان بیان داست: از لحاظ دمایی تغییراتی چندانی نداریم.

وی بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ارزوئیه، بم، انار، رفسنجان، راین، زرند، سیرجان، شهربابک، ماهان، کوهبنان و بافت گزارش بارندگی داشته ایم که بافت با ۳۵ میلیمتر و بعداز آن کوهبنان با ۲۵ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

سلاجقه تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه و لاله زار با دمای صفر درجه سانتیگراد، خنک‌ترین منطقه استان کرمان بود. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود