Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ سیدغلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش برف، لغزندگی و برودت هوا، تردد در گردنه‎های چری، تاراز و شاه منصوری شهرستان کوهرنگ با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

او افزود: در حال حاضر، تردد در دیگر محور‌های مواصلاتی استان، روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوربخش با بیان اینکه خروج از جاده و واژگونی وسایل نقلیه به علت لغزندگی معابر، از بیشترین حوادث رانندگی در این مدت محسوب می‌شود، از رانندگان خواست: هنگام تردد در گردنه‌های استان، خودروی خود را به زنجیر چرخ و امکانات زمستانی مجهز کنند.

گفتنی است؛ در حال حاضر ارتفاع برف در گردنه‌های شهرستان کوهرنگ، ۱۳۰ سانتیمتر است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بارش باران در شهرستان‌های تایباد و خواف موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.   یوسف بنی اسدی افزود: همچنین امروز بارش باران مسیر گناباد-فردوس، جاده ارتباطی اصلی بین خراسان رضوی و خراسان جنوبی، را تحت تاثیر قرار داده بود، اما از ساعتی قبل بارش در این مسیر متوقف شده است.   وی گفت: براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی این بارش‌ها در روز‌های پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • مرسدس بنز زنجیر چرخ اتوماتیک را معرفی می‌کند: رانندگی در زمستان بدون دردسر (فیلم)
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • کوهرنگ و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد