Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@16:46:53 GMT

هیئات دانشجویی در زاهدان اجتماع می کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۸۵۷۳

هیئات دانشجویی در زاهدان اجتماع می کنند

به مناسبت گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، هیئات دانشجویی در زاهدان اجتماع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، اجتماع بزرگ هیئات دانشجویی امروز ساعت 19:30  در مدرسه عالی و دانشگاه شهید مطهری زاهدان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام اسماعیل عزیزی امام جمعه موقت زاهدان سخنران این مراسم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مداحی مداحان اهل بیت علیه السلام همچون حبیب عبداللهی و مجتبی سرگزی برنامه جانبی این اجتماع خواهد بود.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد وفات حضرت معصومه س مسجد استان همدان انتخابات مجلس انتخابات مسجد طراز اسلامی امام جمعه موقت اجتماع زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اجتماع مردمی وعده صادق با حماسه خوانی میثم مطیعی چهارشنبه ۲۹ فروردین حوالی ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

این مراسم که در حمایت از حمله تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود در مشهد مقدس، حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام)، رواق امام خمینی (ره) برقرار است و ورود برای عموم مردم آزاد است. 

طبق برنامه در این اجتماع حجت‌الاسلام علی علیزاده به عنوان سخنران حضور دارد، سعید قانع مرثیه‌سرایی و میثم مطیعی حماسه‌خوانی می‌کنند. حجت‌الاسلام حسن فیروزی‌نیا نیز قرائت دعای جوشن صغیر را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها