Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مدت یاد شده یک هزار و ۴۱۰ فقره تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی در مجموع به میزان یک هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

مرتضی علیخانی با بیان اینکه یک هزار و ۸۹۲ درخواست برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی در سامانه مربوطه ثبت شده است، اظهار داشت: ۶۸ درصد تسهیلات روستایی یاد شده در استان توسط چهار بانک توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رتبه اشتغال روستایی استان قزوین در کشور به نسبت سه ماه گذشته کاهش یافته است، گفت: درحالی که رتبه استان قزوین تا سه ماه گذشته تک رقمی بود، اما برخی موانع بانکی و تعیین تکلیف نشدن پرونده‌ها باعث شده تا اکنون این رتبه به ۱۵ تنزل پیدا کند.

علیخانی در خصوص وظایف و تکالیف دستگاه‌های اجرایی در پرداخت تسهیلات روستایی اظهار داشت: دستگاه های مربوطه موظف است با راهنمایی متقاضیان برای دریافت تسهیلات روستایی آنان را برای تولید و اشتغالزایی ترغیب کند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین خاطرنشان کرد: نقش بانک ها در تسریع روند پرداخت بسیار مهم است و به همین دلیل از مدیران عامل بانک ها خواسته شده تا در پیشبرد پرونده‌های تسهیلات روستایی اقدامات لازم را انجام دهند.

استان قزوین دارای ۸۴۲ روستای دارای سکنه است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی تسهیلات اشتغال توسعه روستایی استان قزوین کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی تسهیلات اشتغال توسعه روستایی استان قزوین کارآمدی دولت تسهیلات بانکی تسهیلات اشتغال توسعه روستایی استان قزوین کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد اشتغال تعهد شده استان مطلوب بوده است، ابراز داشت: برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های این حوزه باید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: طی ارزیابی شش ماهه نخست سال گذشته در موضوع تعهد اشتغال ایجاد شده، استان سمنان توانست بین استان‌های کشور رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

استاندار سمنان بابیان اینکه بانک‌های عامل باید برای تخصیص ۱۰۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ تلاش بیشتری انجام دهند، ابراز داشت: رسیدن به بیش از این میزان می‌بایست در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در مراجعات مردمی سفر دور دوم رئیس جمهور به استان سمنان بالغ بر یکصد و ۱۱ هزار درخواست به ثبت رسید که پیگیری و رسیدگی خواهند شد.

وی افزود: اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی به نسبت دور قبل سفر با رشد بسیار چشمگیری همراه بود که امیدواریم این اعتبارات بتواند سهم اشتغال استان را افزایش دهد.

کد خبر 6086383

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران