Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:26:40 GMT

استراماچونی کلمه «پایان» را در استقلال می‌نویسد!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۸۶۱۳

استراماچونی کلمه «پایان» را در استقلال می‌نویسد!

به گزارش خبرنگار مهر، مشکل پرداخت قرارداد آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال به حدی بالا گرفت که این مربی روز گذشته از تمرین دادن تیمش خودداری کرد و گمانه زنی ها از قطع همکاری اش با استقلال بالا گرفت. بحث جدایی استراماچونی از استقلال نه تنها در ایران بلکه در ایتالیا هم بازتاب زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبرگزاری آنسا ایتالیا در این‌باره نوشت که استقلال باوجود شرایط بسیار خوب در نتیجه گیری و بحث فنی ممکن است آخرین حضور استراماچونی را تجربه کند: «این تجربه برای سرمربی ایتالیایی که با باشگاهی کار می کند که از نظر پرداخت حقوق به روز نیست، می تواند آزاردهنده باشد. بعد از مشکلاتی که در اوایل ماه نوامبر گزارش شده بود، فیفا هم در این بحث مداخله کرده است که باعث ایجاد بی نظمی در پرداختی های باشگاه می شود و قرارداد سرمربی استقلال را به حالت تعلیق در می آورد.»

در بخش پایانی این گزارش هم ضمن اشاره به حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، آمده است: «استراماچونی در انتظار تغییر شرایط است اما اگر راه حلی برای این مشکل از سوی باشگاه وجود نداشته باشد، این مربی کلمه پایان را برای کار در استقلال می نویسد.»

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه ای تلویزیونی تاکید کرد که مشکل استراماچونی حل می شود و این مربی از تیم جدا نخواهد شد.

کد خبر 4791585 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران امیرحسین فتحی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان والیبال کشتی آزاد مارک ویلموتس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال تراکتور فوتسال تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دوم  اردیبهشت،  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین  خبرگزاری مهر از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • سرمربی پیشین تیم ملی ولز با قراردادی ۱۸ ماهه به تبریز می‌رود