Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:41:02 GMT

مدیران برای کاهش گرد و غبار زمان را از دست ندهند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۸۷۳۵

مدیران برای کاهش گرد و غبار زمان را از دست ندهند

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی سید کمال‌ الدین میرجعفریان با اشاره به این که مدیران باید به دنبال جذب کامل اعتبارات بیابانزدایی و کاهش گرد و غبار باشند افزود: برای انجام هر گونه اقدام عملی در راستای کاهش گرد و غبار در استان، زمان را باید مغتنم شمرد.

وی اظهار داشت: بحث اساسی در این موضوع  ارتباط مستقیم گرد و غبار با سلامت مردم است لذا مدیران باید با لحاظ حفظ بهداشت و سلامت مردم تمام تلاش خود را برای کاهش گرد و غبار به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار در استان با اشاره به برنامه‌های عملیاتی تعریف شده برای دستگاه‌های مرتبط در این زمینه تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی با اجرای طرح توسعه پوشش گیاهی، کشت حفاظتی و اجرای طرح‌های آبخیزداری به دنبال کاهش سطح تماس خاک با باد هستند.

وی بیان کرد: اقدامات دستگاه‌ها در راستای جلوگیری از فرسایش خاک، باید برنامه محور باشد.

میرجعفریان بر پیگیری دستگاه‌ها در جذب اعتبارات این حوزه تاکید کرد و گفت: تخصیص قطعی اعتبارات اختصاص یافته به استان در فاز اول اجرای این طرح و پیگیری برای تخصیص باقیمانده اعتبارات از مهمترین دستورکارهای این جلسه است.

وی برگزاری بدون وقفه کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار در استان و ارایه گزارش عملکرد مدیران درخصوص میزان اعتبارات جذب شده و نحوه هزینه کرد آن را خواستار شد.

براساس این گزارش در سال جاری از محل صندوق توسعه ملی مبلغ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور (برای تثبیت کانون‌های فرسایش خاک) و ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیز به سازمان حفاظت محیط زیست (در بحث مقابله با پدیده گرد و غبار) اختصاص یافته تا دستگاه‌های مرتبط، اداره کل منابع طبیعی، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان زمین شناسی به تناسب وظایف خود، اقداماتی را در زمینه کاهش گرد و غبار در استان انجام دهند.

برچسب‌ها گرد و غبار خراسان جنوبی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرد و غبار خراسان جنوبی اعتبارات گرد و غبار خراسان جنوبی اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • (تصاویر) گرد و غبار آفریقا آسمان پایتخت یونان را پوشاند
  • متهم شدن برخی از مدیران سابق سازمان حفظ نباتات به قاچاق
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • موافقت مجلس با برخورداری سازمان سپند از منابع انسانی و اعتبارات مصوب سالانه