Web Analytics Made Easy - Statcounter

«گلاره ناظمی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص مشکلات مالی تیم‌ها در لیگ برتر، اظهار داشت: متاسفانه مشکلات اقتصادی نه تنها در فوتبال و فوتسال، بلکه همه رشته‌ها را درگیر کرده است. وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها مناسب نیست. تیم زاگرس شیراز نیز هفته گذشته از دیدار با پالایش گاز ایلام انصراف داد. این امر غیرموجه بوده و به کمیته انضباطی گزارش‌های لازم در این زمینه ارجاع داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته نیز رای نهایی را صادر و جرایم را تعیین می‌کند.

مسوول لیگ برتر فوتبال زنان ادامه داد: برخی تیم‌ها مشکلات مالی دارند. با مسوولان تیم زاگرس شیراز صحبت کردیم تا از طرف استان خود حمایت شوند. امیدوارم باشگاه‌های این استان همانطور که از فوتبال مردان حمایت می‌کنند به پشتیبانی از فوتبال زنان نیز بپردازند تا این مشکلات برای تیم‌ها پیش نیاید و بتوانند تا پایان فصل ادامه دهند.

وی یادآور شد: اگر تیم زاگرس شیراز در هفته هشتم شرکت ‌کرد به این دلیل بود تا از لیگ حذف نشود. مسوولان این تیم در تلاش هستند که هفته آینده مشکلات مالی را حل کنند و ما هم پیگیری می‌کنیم که در کدام مرحله هستند و هنوز خبر قطعی نداریم که انصراف می‌دهند یا خیر. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و اگر به صورت غیرموجه انصراف دهند به صورت قانونی با آنان برخورد می‌شود. گزارشی را برای کمیته انضباطی مبنی بر ایجاد اختلال به وسیله زاگرس شیراز در روال برگزاری لیگ می‌فرستیم.

برچسب‌ها گلاره ناظمی فوتبال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گلاره ناظمی فوتبال زنان گلاره ناظمی فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی