Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود فلاح درگفتگو با خبرنگار مهر درآمل اظهار داشت: تیم ملی بسکتبال باویلچرایران یکی از تیم های مدعی درسطح آسیا واقیانوسیه محسوب می شود ودر سال های اخیر رشد قابل قبولی که در سطح جهانی وبازی های پارالمپیک داشته، سطح ایران را با دیگر تیم های منطقه آسیا واقیانوسیه ممتاز کرده است.

وی افزود: تیم ملی ایران درحالی نتیجه بازی مرحله نیمه نهایی این رقابتها را با امتیاز نزدیک ۶۵ بر ۷۷ به تیم استرالیا واگذار کرد که همه دیدند که داوری های هدفدار وسوت هایی که برعلیه تیم ما می زد، کاملا رو اعصاب بازیکنان تیم بوده وجالب تراینکه کارشناسان داوری هم از نحوه قضاوت داورمسابقه تعجب کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ملی بسکتبال باویلچرایران ادامه داد، داور مسابقه به خصوص دردست آخر مسابقه کاملا فاحش و به منظور کمک به استرالیا بوده است.

فلاح اضافه کرد: البته ایران در صورت صعود به دیدارنهایی مسابقات قهرمانی بسکتبال باویلچرآسیا واقیانوسیه، تاریخ ساز می شد ومتاسفانه حریفان کشورمان هم چشم دیدن وصعود ارزشمند ایران را به دیدارپایانی نداشتند.

کسب سهمیه بازی های پارالمپیک برای تیم ملی

وی همچنین دربخش دیگری ادامه داد، تیم ملی با ترکیبی که دراین دوره به خصوص درپست های مختلف دراختیار داشت، یکی از بهترین تیم های حاضر دراین مسابقات بوده وتوانایی فنی ایران برای همه تیم ها ثابت شده بود ومتاسفانه ازنظرفنی حریف ایران نشده بودند، با اعمال کارهای خیراخلاقی ازجمله ناداوری وداوری های یک طرفه، حق مسلم ایران در صعود به دیدارنهایی وکسب جام قهرمانی را گرفتند.

مربی تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران به بازی رده بندی تیم ملی نیز اشاره کرد گفت، هرچند برای تیم ملی حضور دردیدارنهایی جام ارزشمند بود، اما کسب پیروزی برابر تیم ژاپن که حکم کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را داشت، مهم بوده و خوشبختانه بازیکنان تیم با درک درست ومنطقی از شرایط با نتیجه قابل قبول ۶۶ بر۵۵ تیم ژاپن را شکست دادند وسهمیه حضور دربازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.

کسب افتخار ارزشمند بهترین بازیکن برای تیم ملی ایران

فلاح همچنین انتخاب " حکیم منصوری" بازیکن آملی وکاپیتان تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران درجمع برترین های جام را ارزشمند ونشان از لیاقت این بازیکن تاثیرگذار تیم ملی دانست وگفت: حکیم علاوه براینکه کاپیتن تیم بوده درعین حال تلاش زیادی از خود دراین جام داشته که خوشبختانه با درخشش خوبش دراین مسابقات در تیم منتخب بازی های کسب سهمیه پارالمپیک به عنوان ارزشمند ترین بازیکن ایران لقب گرفت.

"مسعود فلاح " مربی و"حکیم منصوری" به همراه " وحید سعادت پور" به عنوان ۳ نماینده از شهرستان آمل درتیم ملی بسکتبال باویلچرایران در مسابقات قهرمانی آسیا واقیانوسیه درراستای کسب سهمیه پارالمپیک۲۰۲۰ حضور داشتند.

" حکیم منصوری" بازیکن ارزشمند آملی که درچند سال گذشته عضو ثابت تیم ملی بسکتبال باویلچرایران بوهد، در دوره گذشته بازی های پارالمپیک ریونیز حضور داشت.

کد خبر 4791599

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بسیج بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها بارش برف انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کمبود اسپانسر داریم و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که اسپانسرهای تیم‌های آقایان در بخش بانوان نیز فعال شوند تا با حمایت آن‌ها تیم‌های بیشتری در لیگ داشته باشیم.

نسیمه غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سطح لیگ‌برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: سطح لیگ‌برتر در سال گذشته بسیار بالا بود و به همین علت نمی‌توانستیم از پیش قهرمان فصل را پیش‌بینی کنیم، اما نکته نامناسب لیگ‌برتر کمبود تعداد تیم‌ها بود و این امر موجب شد لیگ‌برتر خیلی زود به پایان برسد که این موضوع به‌ضرر بازیکنان است.

وی افزود: ما تنها بین چهار تا پنج ماه در لیگ حضور داشتیم، هر چقدر تعداد تیم‌ها و زمان لیگ‌برتر بیشتر باشد، می‌تواند به افزایش کیفیت سطح تیم‌ملی بیشتر کمک کنند.

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا بیان کرد: همیشه معتقدم که یک تیم باید به‌اندازه‌ای خوب بازی کند که تصمیمات داوری روی آن تأثیر نداشته باشد، داوری در این لیگ گاهی مشکلاتی داشت، اما در کل داوری‌ها متوسط بود.

وی تاکید کرد: در لیگ‌برتر فوتسال بانوان کمبود اسپانسر داریم و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که اسپانسرهای تیم‌های آقایان در بخش بانوان نیز فعال شوند تا با حمایت آن‌ها تیم‌های بیشتری در لیگ داشته باشیم.

غلامی ادامه داد: درباره پخش زنده رقابت‌هایمان بسیار گفته‌ایم و اهمیتی داده نشده است، البته در لیگ‌برتر فوتسال آقایان نیز پخش زنده فعالی را شاهد نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش و تمرین می‌کنم تا به اهدافی که در ذهن دارم، برسم. به جمله‌ای که می‌گوید «هدفی که داری را نگو، به آن دست پیدا کن تا همه ببینند» معتقدم و به همین دلیل اهدافم را بیان نمی‌کنم.

کیفیت لیگ افزایش یافته است

بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا تصریح کرد: در ایران بازیکنان بسیار خوب و بااستعدادی داریم، لیگ فوتسال ما پس از اروپا از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارد.

وی ادامه داد: جوان‌گرایی خوب است، اما بازیکن جوان‌تر باید از باتجربه‌ها کمک بگیرد.

کد خبر 746073

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود