Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی، یکشنبه ۱۷ آذر با بیان این‌که بارش برف و باران از شنبه شب در استان زنجان آغاز شده و کلیه مسیرهای ارتباطی این استان را لغزنده کرده است، افزود: در حال حاضر مسیر ارتباطی زنجان - طارم، زنجان - تهم و چورزق و گردنه قلی کندی در جاده زنجان - دندی، برفی و مه آلود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: آزادراه زنجان - قزوین نیز مه آلود و بارانی است و از رانندگان انتظار می‌رود در سفر به مناطق کوهستانی این استان، خودروهای خود را به وسایل ایمنی زمستانی از قبل زنجیرچرخ مجهز کنند.  

عظیمی تصریح کرد: در روزهای برفی و بارانی، لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه و احتیاط و دقت بیشتری رانندگی و در صورت امکان از سفرهای غیرضرور نیز پرهیز کنند.

۶ ماه نخست امسال بر اثر وقوع ۲ هزار و ۳۶۷ فقره حادثه رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۱۳۳ نفر کشته شدند که در نیمه نخست سال ۹۷ که به تعداد ۱۴۹ نفر بود ۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روز برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارایه می‌دهند.

کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

هموطنان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.

کد خبر 468439 برچسب‌ها آب و هوا - ایران پلیس راهور - جاده‌ها استان زنجان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران پلیس راهور جاده ها استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسیر جنوب به شمال جادهٔ کرج - کندوان که قرار بود از (۲ تا ۴ اردیبهشت) به‌دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود باشد؛ امروز با توجه به شرایط جوی انسدادی لغو و تردد در جاده برقرار شد.

کد خبر 6086321 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد