Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در گفتگو با خبرنگار مهر، از پایش مجدد واحدهای دانشگاه آزاد در حوزه عفاف و حجاب برای دومین سال خبر داد و گفت: دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی امسال برای دومین سال در حال اجراست؛ سال گذشته با پایش واحدها نقاط ضعف و قوت احصا و برای استان ها کارگاه های آموزشی به منظور اجرای بهتر این دستورالعمل اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه مدیران فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد باید نسبت به اجرای این دستورالعمل توجیه شوند که چگونه اقدام کنند تا خطایی در اجرا پیش نیاید، خاطرنشان کرد: مدیران واحدها باید نسبت به اجرای این دستورالعمل پیگیری جدی داشته باشند و با آن به عنوان یک دستورالعمل بایگانی شده برخورد نکنند.

کلانتری ضمن بیان اینکه همه ارکان دانشگاه بر حفظ شئونات اخلاقی تاکید دارند، گفت: پایش واحدها تا پایان آذرماه به اتمام می رسد و در مرحله بعد بررسی ها برای احصا نواقص آغاز می شود.

وی با بیان این مطلب که سال گذشته نتایج بررسی به واحدها ارسال شد تا متوجه خطا و ایرادات خود شوند، بیان کرد: به واحدهایی که لازم بود تذکر داده شد و به دنبال آن نیز راهکار هم ارائه شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه امسال اما به نظر می رسد با برگزاری کارگاه های آموزشی، پیشرفت قابل توجهی از نظر اجرای دستورالعمل داشته باشیم، افزود: سال گذشته برخی از نواقصی که احصا شد، به کم کاری در برگزاری جلسات معرفتی در امر عفاف و حجاب، برگزاری مشاوره برای دانشجویان، عدم اطلاع رسانی به موقع به دانشجویان و همچنین برگزاری کارگروه عفاف و حجاب بود.

کد خبر 4791181 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی حجاب و عفاف دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری روز دانشجو آزمون دکتری تخصصی سازمان سنجش دانشجویان دانشگاه های ایران دانشگاه امیرکبیر دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت دانشگاه تهران حسین توکلی طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تبلیغات شهری در حوزه عفاف و حجاب مثبت و قابل قبول نیست.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: رویکرد شورای ششم در حوزه عفاف و حجاب و بخش‌های فرهنگی و مذهبی متفاوت‌تر از شوراهای گذشته است، اما در حوزه عملکرد برای این تفاوت نگرش در مدیریت شهری برنامه‌ریزی قابل ملموس و مثبتی شکل نگرفته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری جلسه ویژه در حوزه عفاف و حجاب افزود: ضرورت دارد تا با استفاده از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌ها و کمیته‌های فعال در حوزه عفاف و حجاب و با حضور عالان عرصه حجاب جلسه ویژه‌ای داشته باشیم و برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس پارلمان شهری قزوین در بخش دیگری از این گفت‌وگو گریزی به افتتاح تئاتر شهر زد و با بیان اینکه با فضای شادی و طنز در شهر مخالف نیستیم، گفت: باید با زبان هنر بتوانیم انتقال فرهنگ داشته باشیم و فرهنگ‌سازی کنیم؛ به همین خاطر باید برای تئاتر شهر پیوست فرهنگی تهیه شود و با برنامه و در قالب چارچوب اندیشه و سیاست‌های شورا در این حوزه عملکردهای خوبی ارائه کرد.

فرمانی با بیان اینکه فضای تبلیغات شهری در حوزه عفاف و حجاب مثبت و قابل قبول نیست، تصریح کرد: فضاسازی شهری متناسب با ایام ماه مبارک رمضان و موضوع عفاف و حجاب در شهر ملموس نیست و این در حالی است که در شورای ششم رویکرد اعضا مذهبی و فرهنگی بوده، اما در این راستا عملکردها در مدیریت شهری قابل قبول نیست.

وی همچنین با انتقاد از اجرا نشدن مصوبه شورا پیرامون پرداخت بازار کار به نیروهای مشمول قانون کار شاغل در شهرداری قزوین گفت: شهردار قزوین نسبت به اجرا نکردن مصوبه شورا پیرامون پرداخت بازار کار به نیروهای مشمول قانون کار شاغل در شهرداری قزوین پاسخگو باشد.

کد خبر 739676

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی مسئولانی که در امورات فرهنگی درست عمل نکردند
  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • تاکیدفرماندار ارومیه بربرنامه های اجتماعی فرهنگی درصیانت ازحریم عفاف و حجاب
  • برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد
  • امسال امورات فرهنگی از اولویتهای مسئولین شهر ارومیه خواهد بود
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • راه‌اندازی نمایشگاه عفاف‌ و حجاب در موزه زاهدان
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب