Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین قسمت از سریال پلیسی  «فرانک ریوا» با بازی آلن دلون ۱۶ آذرماه ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

اخبار چهره ها - سریال «فرانک ریوا» محصول ۲۰۰۳ کشور فرانسه است که در ۱۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای پخش خواهد شد.

مخاطبان در خلاصه داستان این سریال خواهند دید: فرانک ریوا یک پلیس مخفی است که ۲۵ سال در تبعید به سر برده است، او پس از این همه مدت به شهر خود بازگشته است و قرار است که رئیس پلیس باشد ولی کارمندان اداره قصد دارند که .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. .

سریال پلیسی «فرانک ریوا» از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۳ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ خواهد بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبکه پنج سیما سریال پلیسی سریال خارجی آلن دلون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند

تصویربرداری سریال «هشت پا» که محصول مشترک موسسه ناجی هنر و سیمافیلم است و به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی علی طالب‌آبادی که در سکوت کامل خبری پیش می‌رفت به‌پایان رسیده و هم‌اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد و کارشناسان این موسسه در حال بازبینی این سریال هستند.

یکی از دست‌اندرکاران «ناجی هنر» در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه این موسسه منتظر یک باکس خوب از صداوسیما برای پخش این سریال است درباره بازیگرانی که در «هشت پا» به ایفای نقش پرداخته‌اند، گفت: در این سریال سعید چنگیزیان، مینا وحید، افسانه چهره آزاد، احمد نجفی، محمد صادقی و... بازی کرده‌اند.لازم به ذکر است این سریال در ژانر پلیسی و با موضوع مبارزه با مواد مخدر در 13 قسمت تولید شده است.

سردار منتظر المهدی در حاشیه بازدید از پشت‌صحنه سریال «هشت‌پا» اظهار کرده بود: این سریال علاوه‌بر جنبه‌های آموزشی و پیشگیری، دارای داستان و جذابیت‌های بصری خوبی است که قطعاً مخاطبان بسیاری را برای تماشای این سریال به خود جذب خواهد کرد.

احمد معظمی کارگردان «هشت پا» پیشتر درباره این سریال گفته بود: به نظرم این سریال جزو مجموعه‌های پلیسی‌ است که فضای مدرن و به روزی را به تصویر می‌کشد و از این جهت می‌تواند به‌کار پر بیننده‌ای تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال