Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:49:55 GMT

برگزاری کارگاه طراحی پرایمر با نرم‌افزار Oligo ۷

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۸۸۸۰

برگزاری کارگاه طراحی پرایمر با نرم‌افزار Oligo ۷

انجمن علمی دانشجویی بیماری‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس کارگاه "طراحی پرایمر با نرم‌افزار Oligo ۷" را برگزار می‌کند.

به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، آشنایی با اصول PCR ، واکنش و برنامه PCR – آشنایی با اصول و مفاهیم اساسی در طراحی پرایمر – آشنایی با نرم‌افزار Oligo – درج جایگاه آنزیم‌های برشی روی پرایمر جهت مهندسی ژنتیکی، مباحث و  سرفصل‌های این کارکارگاه است که به صورت تئوری و عملی با تدریس مهدی سعادتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه آموزشی چهارشنبه ۲۷ آذ ساعت ۹ تا ۱۲ در دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود

رئیس انجمن نانوفناوری ایران گفت: دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به مدت ۲ روز در دانشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) رفسنجان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشستی با حضور رئیس انجمن نانوفناوری ایران، دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی ایران، رئیس و معاون پژوهش و فناوری و دو تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه با ارائه گزارشی از کنفرانس‌ها و سمینارهای برگزار شده، اظهار کرد: زیرساخت لازم جهت برگزاری کنفرانس‌های مهم در این دانشگاه فراهم است.

وی با بیان اینکه در کنفرانس‌های گذشته شرکت‌کنندگان این دانشگاه را با خاطرات خوشی ترک کرده‌اند، افزود: همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان رفسنجان در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گذشته در این دانشگاه بسیار ارزنده بوده است.

مالک نادری رئیس انجمن نانوفناوری ایران هم در این جلسه با اشاره به برگزاری دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در روزهای دهم و یازدهم بهمن به میزبانی دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) اظهار کرد: این کنفرانس هر سال توسط انجمن نانوفناوری با هدف توسعه فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور اساتید بین‌المللی و کشوری در زمینه فناوری نانو در این کنفرانس، تصریح کرد: ریاست افتخاری این کنفرانس بر عهده دکتر رنجبرکریمی رئیس دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) گذاشته شده و دبیر علمی آن دکتر حسن هاشمی و دبیر اجرایی آن دکتر محمد شفیعی دهج از اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) رفسنجان خواهند بود.

در ادامه علی ایرانمنش دبیر انجمن‌های علمی ایران نیز گفت: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های کمیسیون انجمن‌های علمی حمایت از انجمن‌هایی است که فعالیت بین‌المللی دارند، وزارت علوم تحقیقات و فناوری از برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی توسط انجمن‌های علمی حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه انجمن علمی نانوفناوری ایران یک انجمن علمی بین رشته‌ای است و چندین سال در بین انجمن‌های علمی رتبه A را کسب کرده است، خاطر نشان کرد: این انجمن در کنفرانس‌هایی که برگزار کرده است، توانسته از ظرفیت دانشمندان برتر کشور و دنیا استفاده کند و برگزاری این کنفرانس در رفسنجان نیز مورد توجه و حمایت کمیسیون انجمن‌های علمی قرار خواهد گرفت.

در این نشست هم‌چنین تفاهم‌نامه‌ای بین انجمن نانوفناوری ایران و دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) رفسنجان در راستای برگزاری کنفرانس امضا شد.

کد خبر 747648

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز