Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:26:08 GMT

دانشجویان باید پذیرای سلایق مختلف باشند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۸۸۸۱

دانشجویان باید پذیرای سلایق مختلف باشند

ایسنا/البرز مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خوارزمی گفت: مطالبات دانشجویان نباید سطحی و در حد مسائل روزمره باشد چون این یک خطر بزرگ است‌.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت شهدای ۱۶ آذر اظهار کرد: دانشجویان، امروزه با توجه به شرایط زمانی، مسئولیت سنگین تری برعهده دارند و آن هدایت جامعه به سمت تعالی است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با اشاره به نکات منفی فضای فرهنگی، اجتماعی، صنفی و علمی گفت: مطالبات دانشجویان نباید سطحی و در حد مسائل روزمره باشد چون این یک خطر بزرگ است‌.

وی تاکید کرد: مطالبات باید به گونه‌ای باشد که جامعه را به سمت تعالی و تمدن اسلامی هدایت کند و آن مطالبات والا و در حد کمال و تعالی باشد.

هاشمی عنوان کرد: ویژگی مثبت فضای فرهنگی، اجتماعی، صنفی و علمی دانشگاه نسبت به گذشته، افزایش امکانات و ایجاد فضای گفتمانی برای گروه‌ها و عقاید مختلف است.

وی با تاکید بر اتحاد دانشجویان و تشکلات گفت: دانشجویان باید از اختلاف سطحی پرهیز و سلیقه‌های مختلف را در خود هضم کنند تا شنونده‌ خوبی برای گروه‌های متفاوت باشند.

هاشمی  در پایان گفت: جرات داشتن، مطالبه کردن، اطلاع و آگاهی از مسائل جامعه و داشتن مهارت علمی از مواردی است که یک دانشجو باید خود را به آن آراسته کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه خوارزمی روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نی ریز پذیرای میهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، شهرستان نی ریز با جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و ۱۲۰ اثر ثبت شده ملی، گردشگران بسیاری را جذب می‌کند.
هنرمندان نی ریزی آثار خود را در خانه‌های تاریخی سرای فاتح و هنر‌های سنتی و صنایع دستی در معرض دید عموم قرار دادند.
چشمه بیدخون، تفرجگاه‌هایی همچون دره پلنگان، چشمه شربو، دریاچه بختگان و پارک ملی بهرام گور از مکان‌های گردشگری این شهرستان است.
مسجد جامع کبیر با هزار و ۳۰۰ سال قدمت و قلعه اس پی آر، از آثار قدیمی شهرستان نی ریز  است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فضای شهر سیدنی کاملاً رمضانی است / همراهی جدی دولت با برنامه‌های رمضانی
  • مراکز درمانی همدان پذیرای بیش از ۸۳ هزار نفر
  • تنگ ماغر بهمئی پذیرای هزاران گردشگر نوروزی
  • نگین زاگرس، پذیرای مسافران نوروزی
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است
  • ماجرای هشدار برای کبرا۱۱ و حرکت‌های عجیب بهمن هاشمی
  • نی ریز پذیرای میهمانان نوروزی
  • نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی در قم برگزار می‌شود