Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین پیش بینی منطقه آلاسکا از درآمدهای نفتی، یک کاهش ۲۰۰ میلیون دلاری را نشان می دهد. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سیتی نیوز، آخرین پیش بینی منطقه آلاسکا از درآمدهای نفتی، یک کاهش 200 میلیون دلاری را نشان می دهد. منابع بالای نفتی باعث پایین آمدن قیمت نفت در سراسر دنیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سازمان دولتی درآمد آلاسکا، این پیش بینی را در روز جمعه منتشر کرد و اعلام کرد هم قیمت‌ها و هم تولید کمتر از حد انتظار هستند و این برای مقامات دولتی که بودجه سال آینده را می نویسند یک چالش است.

 پیش بینی می شود قیمت نفت شمال آلاسکا از 66 دلار در هر بشکه ی اولیه در بهار سال آینده به 63.54 دلار در هر بشکه قبل از اول جولای و 59 دلار در هر بشکه پس از آن برسد.

در این بین، انتظار می‌رود تولید نفت هم از 541 هزار بشکه به 492100 بشکه در روز کاهش یابد.

 کتی تیلتون، نماینده جمهوری خواه منطقه گفت: «این کاهش درآمد تخمین زده شده حقیقتی تأمل‌برانگیز در واقعیت مالی آلاسکا است و دلیلی برای اینکه اصلاح سیاست مالی در زیر بنای طرح بلند مدت مالی قرار بگیرد».

بتانی مارکوم، رئیس مجمع سیاست آلاسکا گفت:« پیش بینی های جدید بسیار ناامیدکننده هستند ولی دور از انتظار نبودند». وی اضافه کرد این مجمع اعتقاد دارد کاهش هزینه ها در جلسه قانونگذاری بعدی ضروری خواهد بود.

 اد کینگ، یکی از اقتصاددانان آلاسکا گفت این پیش بینی ها بسیار محافظه کارانه بوده چون میادین نفتی جدیدی در شمال آلاسکا عملیاتی خواهند شد.

میادین نفتی جدید احتمال افزایش تولید را در دهه 2020 بالا می برد ولی همه اینها بستگی به تصمیمات نهایی در مورد سرمایه‌گذاری و تخصیص میلیاردها دلار سرمایه گذاری جدید به بخش تولید نفت و گاز دارد.

مایک دانلیوی، نماینده جمهوری خواه منطقه گفت:«  از این ارقام برای آماده‌سازی بودجه استفاده می شود و می دانیم که این ارقام نوسان دارند. پیش بینی دیگری در بهار صورت می‌گیرد که اطلاعات دقیق تری برای بودجه سال مالی 2021 به ما میدهد».

بزرگترین اکتشاف نفتی مکزیک طی 3 دهه گذشتهکاهش بیشتر تولید نفت اوپک چه تاثیری بر بازار دارد؟

اننتهای پیام/154

R7586/P/S7,80,85/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا امروز پس از ناکامی در بازپس‌گیری مقاومت حیاتی ۲ هزار و ۴۰۰ دلاری، به دلیل پایین آمدن تقاضا در نتیجه کاهش تنش‌ها سقوط کرد. امروز هر اونس طلا با افت قیمت بیش از ۴۸ دلاری به قیمت ۲ هزار و ۳۴۱ دلار رسید.

با کاهش تنش‌ها در منطقه تقاضا برای دارایی امن نیز کاهش پیدا کرده‌ست. از طرف دیگر کاهش انتظارات برای پایین آوردن نرخ بهره توسط فدرال رزرو نیز بر قیمت این فلز گران‌بها تاثیر گذاشته‌است. از طرف دیگر بازدهی ۱۰ ساله خزانه داری آمریکا به ۴.۶۶ درصد افزایش یافت. بازدهی دارایی‌های نزولی مانند اوراق قرضه ایالات متحده با این احتمال افزایش می‌یابد که فدرال رزرو در کاهش نرخ بهره در مقایسه با سایر بانک‌های مرکزی کشورهای توسعه‌یافته عقب مانده است. بازده اوراق قرضه بالاتر، به نوبه خود، بر دارایی‌های بدون بازده مانند طلا تأثیر می‌گذارد، چراکه طلا را به جایگزینی با حذابیت کمتر برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

در همین حال، شاخص دلار آمریکا (DXY)، که ارزش دلار آمریکا را در برابر شش ارز اصلی دنبال می‌کند، در محدوده‌ ۱۰۶.۰۰ تثبیت شد. طلا یک دارایی به دلار است، بنابراین نوسانات دلار بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

در آینده، چشم سرمایه‌گذاران بر روی داده‌های اولیه تولید ناخالص داخلی (GDP) سه ماهه اول است، که در روز پنجشنبه منتشر خواهد شد. تخمین زده می‌شود که اقتصاد ایالات متحده ۲.۵٪ رشد کرده باشد. رشد قوی نشان‌دهنده هزینه‌های مصرف‌کننده قوی و تولید بالاتر است که منجر به فشار قیمت‌های بالاتر می‌شود. اعداد تولید ناخالص داخلی بالاتر به فدرال رزرو اجازه می‌دهد تا نرخ بهره را در سطوح بالای فعلی نگه دارد، که در نهایت تقاضای دلار آمریکا را بهبود می‌بخشد.

منبع: fxstreet

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898386

دیگر خبرها

  • افزایش بهای جهانی نفت
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • قیمت نفت نزولی شد
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ |برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • ◄ پارلمان اروپا اتوبوس و کامیون دیزلی را حذف کرد
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار