Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندارخراسان جنوبی گفت: دانشگاه‌ها دارای قوانین، مقررات و نهادهایی هستندکه متناسب با شرایط و‌فضای دانشگاه، سیاست‌ها و بایدها و نبایدها را تعیین می‌کنند، بنابراین نیازی به تصمیم گیری از بیرون ندارند. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدصادق معتمدیان  شامگاه شنبه در دیدار صمیمی با تشکل‌های دانشجویی و روسای دانشگاه‌های استان با بیان اینکه خواستار مشارکت فعالانه و‌ مسئولانه دانشگاهیان اعم از اساتید و دانشجویان در مسیر توسعه استان هستیم، اظهار داشت: از ارائه ایده‌های متناسب با ظرفیت‌ها و سند آمایش استان استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دانشجویان از بینش و دانش لازم برخوردارند ، ما از کارهای قانونی در دانشگاه حمایت می‌کنیم و مخالف کارهای غیرقانونی هستیم.

استاندار خراسان جنوبی  با بیان اینکه قطار توسعه استان را بسرعت پیش می‌بریم ادامه داد: با معرفی که از استان طی یک سال اخیر نزد مسئولان کشور انجام دادیم و حمایت‌های خوب دولت، امیدواریم تاپایان این دولت، بخش عمده‌ای از توسعه استان رقم بخورد.

 معتمدیان خاطرنشان کرد: مناطق تحت پوشش دیجیتال در استان را به 91 درصد رساندیم، در گازرسانی، سال آتی به 99 درصد می‌رسیم ، تمام روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت گاز و برق برخوردارند.

رستمی: برگزاری حلقه‌های گفتگو با موضوع انقلاب اسلامی در 16 آذر«رحیم پور ازغدی» 16 آذر در دانشگاه خواجه‌نصیر سخنرانی می‌کندگزارش 16 آذر| جای خالی سیاسیون در میان دانشجویان/ روحانی علی رغم وعده به دانشگاه نرفت

وی مرز را یکی از مزیت‌های استان  برشمرد و افزود: بهره‌برداری از مرزهای استان به یک مطالبه و موضوع ملی مبدل شده، یعنی برای نخستین بار است که موضوع مرزهای استان باکشور افغانستان در سطح ملی دنبال می‌شود، به طوری که برای اولین بار طی یک سال اخیر سفرای کشورمان و افغانستان با هم دیدار داشتند‌.

استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از علل عمده عقب ماندگی‌های استان در سنوات گذشته، ناشی از عملکرد ضعیف در جذب ردیف‌های بودجه‌ای ملی و اتکاء به بودجه‌های ناچیز استانی بوده، متاسفانه به لحاظ درآمدی نیز کم درآمد‌ترین استان کشور هستیم.

انتهای پیام/250/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تقویت هنرستان‌ها بر اساس زیست بوم استان، گفت: دانشگاه‌ها نیرو‌های متخصص مورد نیاز استان را تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، گفت: تربیت و پرورش نیرو‌های غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، خاطرنشان کرد: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی اظهار داشت: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس جمهور و تصویب ایجاد ۸ هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های موثری را خواهیم برداشت.

دیگر خبرها

  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی