Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:44:57 GMT

تمام راه‌های ایلام باز است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۸۹۶۴

تمام راه‌های ایلام باز است

نورالله دلخواه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با ذکر اینکه تمام راه های مواصلاتی استان باز هستند، اظهار داشت: با وجود ادامه بارندگی ها هم اکنون در محور چنارباشی جاده بدره - ایلام بارش پراکنده برف را شاهد هستیم که با تلاش عوامل راهداری و انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی، همه راه های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آن ها در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در برخی مسیرها چون محور خان کشته در میمه - ملکشاهی تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است و در گردنه قلاجه نیز مه آلودگی گزارش شده که انتظار می‌ رود رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند و بدون تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در جاده ها تردد نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: در برخی جاده‌ ها چون گردنه ها و جاده های کوهستانی و برف گیر که نیاز به نمک ‌پاشی بود این عملیات انجام شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

دلخواه ادامه داد: در حال حاضر ۳۴ اکیپ راهداری (ثابت و سیار) در جاده های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها بصورت شبانه روزی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

جاده‌های ایلام لغزنده است/ رانندگان با احتیاط حرکت کنند

رییس پلیس راه ایلام با بیان اینکه براثر نزولات جوی ، محورهای مواصلاتی استان لغزنده است از رانندگان خواست در حین تردد در این محورها با احتیاط حرکت کنند.

سرهنگ رضا همتی ‌زاده گفت: ماموران پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی حضور دارند و تردد رانندگان را رصد و در صورت تخلف، اعمال قانون خواهد کرد.

برچسب‌ها ایلام راهداری برف و باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام راهداری برف و باران ایلام راهداری برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجانغربی با اشاره به افزایش 31 درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر در سال گذشته گفت: پارسال گذشته در مجموع ۸۹۰ هزار و  ۷۶۵ مسافر ورودی و خروجی از مرز تمرچین تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۳۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

ایرج دست نشان افزود: در این مدت ۱۰۴ هزار و ۴۴۲ دستگاه ناوگان باری نیز از این مرز تردد داشتند که ۳۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال 1401  افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته 9 هزار و ۱۳۷ دستگاه اتوبوس و چهارهزار و ۷۲۲ دستگاه سواری از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشتند.

دیگر خبرها

  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان