Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم شمعدان‌گردانی و عزاداری خادمان آستان‌های مقدس حضرت معصومه، امام رضا، احمد بن موسی (شاه‌چراغ)، عبدالعظیم حسنی و امامزاده علی بن باقر (مشهداردهال) علیهم‌السلام در شام رحلت شهادت‌گونه کریمه اهل‌بیت(س) در حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مراسم شمعدان‌گردانی و عزاداری خادمان آستان بانوی کرامت و آستان قدس رضوی  با حضور زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویژه‌برنامه که به مناسبت رحلت شهادت‌گونه کریمه اهل‌بیت(س) برپا شد، حجت‌الاسلام حسینی قمی به سخنرانی پرداخت و در ادامه سید حمیدرضا برقعی ابیاتی را در رثای حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها تقدیم زائران و مجاوران کرد.

اجرای این برنامه را مجید یراق‌بافان بر عهده داشت و مرثیه‌خوانی سید مهدی میرداماد و خطبه‌خوانی عباس حیدرزاده نیز بخش دیگری از این ویژه‌برنامه بود.

گفتنی است، آیین جاروکشی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با حضور خادمان اعتاب مقدس، برپایی دسته عزاداری حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از بیت‌النور به سمت حرم مطهر، محافل و مراسم عزاداری با حضور سخنرانان و مداحان کشوری و همچنین برپایی اجتماع بزرگ بانوان فاطمی با عنوان در سوگ خورشید از دیگر برنامه‌هایی بود که سالروز رحلت کریمه اهل‌بیت(س) در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا ایران حرم مطهر حضرت معصومه عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سپیده بابایی رکنی، قهرمان مسابقات جایزه بزرگ «ارکینبایف» در کشور قرقیزستان در سال ۲۰۲۱، مدال طلای جهان و نقره آسیا خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

سپیده بابایی قهرمان جایزه بزرگ «ارکینبایف» در کشور قرقیزستان ۲۰۲۱ در ادامه این مراسم از حس و حال خودش گفت و افزود: یک سری حس‌ها را نمی‌شود به زبان آورد، زیرا دلی است و باید درک کرد.

وی ادامه داد: من همواره در زندگی و بویژه مسابقات، به امام رضا (ع) متوسل می‌شوم، یک سری اسامی ناخودآگاه به ذهن و زبان انسان جاری می‌شود و نام ائمه اطهار (ع) از این دسته اسامی است.

بابایی با تاکید بر اینکه صاحب اصلی این مدال امام رضا (ع) است، گفت: امروز مدالی را که به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردم در حقیقت برگرداندن امانت به دست صاحب اصلی اش امام رئوف است و بنده معتقدم که کار اصلی را خود خدا و حضرت ثامن الحجج (ع) انجام می‌دهد فقط باید خلوص نیت داشت.

دیگر خبرها

  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی