Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@17:05:11 GMT

کشف یک قبضه اسلحه شکاری در دلفان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۹۰۲۰

کشف یک قبضه اسلحه شکاری در دلفان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رامین رحمتی در این باره  گفت: نیرو های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان همزمان با اجرای برنامه سرشماری سالانه حیات وحش که با مشارکت و همکاری انجمن زیست محیطی بهشت فروردین و باشگاه کوهنوردی گرین دلفان در منطقه شکار و صید ممنوع چهار شاخ برگزار شد، موفق به  کشف یک قبضه اسلحه شکاری و 3 عدد فشنگ از متخلفین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی افزود: این متخلفین در حین اقدام به شکار پرنده، در ارتفاعات چهار شاخ گرین دستگیر شدند.

ارجاع پرونده متخلفین با دادگستری

وی افزود: پرونده این متخلفین پس ازتنظیم صورتجلسه اولیه به دادگستری ارجاع و ادوات کشف شده از آنها تا صدور رای قطعی زیر نظر این اداره باقی می ماند.

رحمتی با اعلام اینکه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست بطور شبانه روزی در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان حضور داشته و با متخلفین زیست محیطی برخورد می کنند؛ از کلیه دوست داران محیط زیست تقاضا نمود هر گونه تخلف زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

46

کد خبر 1328871

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محیط بان طبیعت شکار محیط زیست سازمان محیط زیست استان لرستان انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه استقلال ایران و آمریکا بارش برف باران انتخابات مجلس سهمیه بندی بنزین محمدجواد ظریف آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: حسب هماهنگی‌های اطلاعاتی و فنی  به عمل آمده دادستانی پیرانشهر با پلیس اطلاعات تعداد ۱۷ قبضه اسلحه کلت کمری به همراه مقداری فشنگ از داخل یک خودرو کشف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی؛ وی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت و خودروی وی هم در این راستا توقیف شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • نجات یک بهله دلیجه زخمی با کمک دوستداران محیط زیست
  • جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در بوستان ملت رودسر
  • ورود دادستان قائم شهر برای حل معضل زیست محیطی (شیرآبه زباله)
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی