Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضایی میرقائد فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات مجلس از حوزه مسجد سلیمان، لالی و هفتکل کاندیدا شده است تا بعد از پدر و عمویش امیدوار رضایی سومین عضو خانواده رضایی میرقائد باشد که در رقابتی انتخاباتی شرکت می کند. البته در سال‌های گذشته، این خانواده توفیق چندانی در انتخابات‌ها نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرارو

کلیدواژه: محسن رضایی انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران برای نخستین بار الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن اسلامی با اشاره تمهیدات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دوازدهم اظهار کرد: طراحی تعرفه‌های این دوره با قبل متفاوت است؛ در مرحله اول انتخابات دو تعرفه رأی برای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده بود اما به دلیل اینکه در دور دوم فقط انتخابات مجلس را داریم، طراحی مختص انتخابات مرحله دوم در نظر گرفته شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: تعداد ستون‌های تعبیه شده در هر حوزه انتخابیه نیز به اندازه کرسی‌های باقی مانده است برای مثال در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس که ۱۶ کرسی برای دور دوم باقی مانده است، تعرفه‌های رأی دارای ۱۶ ستون است.

اسلامی تصریح کرد: تعرفه‌های جدید در مرحله چاپ قرار دارد و این هفته واصل شده و به حوزه‌های انتخابیه ارسال می‌شود.

وی همچنین درباره حوزه‌هایی که انتخابات در آنها به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، اظهار کرد: تعرفه به این حوزه‌های انتخابیه هم ارسال می‌شود تا در صورت احتیاط اگر مشکلی به‌وجود آمد، بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه با هماهنگی شورای نگهبان، در این دور نیز انتخابات در ۸ حوزه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی»، «ملایر»، «شیراز و زرقان»، «آبادان» و «تبریز، آذرشهر و اسکو» به صورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در دوره قبل، انتخابات در دو حوزه انتخابیه آبادان و ملایر به صورت الکترونیکی برگزار شده بود که به شورای نگهبان پیشنهاد کردیم که در ۶ حوزه دیگر نیز به صورت تمام الکترونیک برگزار شود که شورای نگهبان با آن موافقت کرد. بنابراین در حوزه انتخابیه تهران که بیشترین کرسی را برای مجلس دارد، انتخابات برای نخستین بار به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: برای این دوره نیز مانند دور قبل، در حوزه‌هایی که انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، مانور برگزار می‌شود. همچنین موشن گرافیکی طراحی شده است که از طریق صداوسیما پخش و آموزش داده خواهد شد و مردم می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مدارک مورد نیاز برای انتخابات ۲۱ اردیبهشت، خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، رأی‌دهندگانی که در دور اول در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند یا در هیچ حوزه انتخابیه‌ای رأی نداده باشند، می‌توانند با یکی از مدارک هویتی پنجگانه شامل کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه رأی خود را ثبت کنند.

منبع: ایرنا کد خبر 746392

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پویش «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد
  • جزئیاتی از دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از ۱۳ اردیبهشت
  • برنامه‌ریزی برای اجرای شناسنامه الکترونیکی سلامت دانش‌آموزان
  • برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود