Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ووشو بانوان شهرستان دیر با کسب 9 مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

جلال دیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان دیر اظهار داشت: بانوان ووشوکار بندر دیر در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی بندرعباس، 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 4 مدال برنز کسب کردند.

رئیس هیأت ووشو شهرستان دیر بیان کرد: این مدال‌ها توسط محیا شکیبا(2 مدال طلا)، فاطمه فرخ (یک طلا،یک برنز)، مائده اسدی(2 مدال نقره)، هانیه گلابی(برنز) و فائزه بلده (برنز) به‌دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مسابقات در گروه بانوان و در دو بخش تالو و ساندا طی روزهای 14 و 15 آذرماه در بندر عباس برگزار شد.

دیری یادآور شد: در مسابقات ووشو قهرمانی بانوان کشور سبک هوپ گار-سیولوم‌پای در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ووشو مدال طلا دختران قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسابقات نوجوانان رده‌های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال قهرمانی کشور، باحضور ۲۳۴ شطرنج ‌باز از سراسر کشور از ۲۳ تا ۲۸ فروردین۱۴۰۳  به میزبانی فدراسیون شطرنج در تهران در حال برگزاری است.   در این مسابقات از خراسان رضوی در رده سنی زیر ۱۸ سال، پرینا اخوان و نازنین فاطمه عصارزاده  و در رده سنی زیر ۱۶ سال ریحانه فلاح فاز و مهدیه عزیزی حضور دارند.    شطرنج بازان در رده سنی زیر ۱۴ سال هستی شریف مشهدی و  روشا اکبری و رده سنی زیر ۱۲ سال هم آیناز قاسمی، یسنا آریه و ثنا شادان پورهستند.    در رده سنی زیر ۱۰ سال نیز  ملینا ثمره، هلیا شریف مشهدی، شادیسا موحد، سلما همتیان مهدی زاده و  اسما حسن پور  و  در رده سنی زیر ۸ سال نیز نگار فروغی، نگین فروغی،  النا جعفری و سارا مفتاحی  حضور  دارند.  برگزیدگان این مسابقات فردا معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • عکس قهرمانی با شال خادمی امام رضا (ع)