Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:24:56 GMT

رکورد ثبت نام انتخابات مجلس در مرند شکسته شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۹۳۱۹

رکورد ثبت نام انتخابات مجلس در مرند شکسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان مرند، امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر در مرکز حوزه انتخابیه مرند و جلفا با دستور وزیر کشور شروع و به مدت یک هفته تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۶ آذرماه ادامه پیدا کرد.

فرماندار ویژه مرند ادامه داد: در راستای وظیفه ای که بر عهده ما بوده و وظایفی که در خصوص انتخابات است و براساس تقویم روزشمار انتخابات تشکیل هیات اجرایی چهارگانه در مرند، یامچی، جلفا و سیه رود انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرشاسبی ادامه داد: ثبت نام به نحو احسن و بدون هیچ گونه مشکلی انجام شده و با ثبت نام ۶۸ نفر در این دوره، رکورد ۱۰ دوره گذشته شکسته شده و استقبال خوبی انجام شده است.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های مرند و جلفا با اشاره به ترکیب ثبت نام کننده ها تصریح کرد: از تعداد کل ثبت نام کننده ها ۲ نفر انصراف دادند، از تعداد ۶۸ نفر، ۵۹ نفر مرد و ۹ نفر خانم هستند که تعداد ۸۷ درصد ثبت نام کننده ها مربوط به آقایان است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به میزان تحصیلات داوطلبان گفت: از مجموع ثبت نام کننده ها ۳ نفر لیسانس ،۵۷ نفر فوق لیسانس،۵ نفر دکتری و تحصیلات ۳ نفر هم حوزوی است.

رئیس هیات اجرایی شهرستان مرند با اشاره به میانگین سنی داوطلبان گفت : کل میانگین ثبت نام کننده ها از ۳۰ سال تا ۷۵ سال است و بیشترین رده سنی مربوط به۳۶ الی ۴۰ سال است که نشان از جوان بودن داوطلبان و اجرایی کردن گام دوم انقلاب دارد.

گرشاسبی با اشاره به ترکیب شغلی ثبت نام کننده ها گفت: از مجموع ثبت نام کننده ها بیشترین فراوانی مربوط به قشر کارمند است که در این ترکیب شغل از قشر های فرهنگی، وکیل، شغل آزاد، روحانی و استاد دانشگاه ثبت نام کرده اند و از این تعداد ۱۱ درصد مربوط به ایثارگران است.

فرماندار شهرستان ویژه مرند در پایان از زحمات کارکنان مجموعه فرمانداری و اصحاب رسانه در انتشار اخبار انتخابات قدردانی کرد.

گفتنی است، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، روز جمعه ۲ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود، حوزه انتخابیه مرند و جلفا، یک کرسی در مجلس دارد.

کد خبر 4791644

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مرند انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بسیج بیرجند تعطیلی مدارس شهرکرد خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها بارش برف انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده رأی لحظه آخری احمدی‌نژاد در انتخابات بعد از عمل پلک

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز، در بخشی از گفتگوی خود با ما، درباره رای دادن لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات مجلس دوازدهم توضیح داد که در ادامه می‌خوانید.

*آقای احمدی‌نژاد نمی‌خواستند رأی دهند که آخرین لحظه رفتند رأی دادند؟

رأی دادن آقای احمدی‌نژاد هم یک نوع اعتراض بود که لحظه آخر رفتند رأی دادند.

*یعنی احمدی‌نژاد از اول نمی‌خواست در انتخابات رأی دهد ولی لحظه آخر رفت و رأی داد؟

باید از احمدی‌نژاد سوال کرد، من از او اطلاعی نگرفتم. اما احمدی‌نژاد در حال حاضر برای اینکه از خودش رفع اتهام کند، رأی داد چرکه برخی می‌گویند که چشم احمدی‌نژاد به پساجمهوری اسلامی است، لذا برای اینکه این اتهام را از خودش دور کند، با وجود اینکه پزشک به او گفته بود به دلیل عمل جراحی روی پلک چشم‌هایش، نباید در معرض باد و هوا قرار بگیرد، اما صرفاً برای اینکه اثبات کند که نگاهش به پسا جمهوری اسلامی نیست رفت و در انتخابات شرکت کرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # محمود احمدی‌نژاد ، انتخابات مجلس سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • ماجرای رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات مجلس
  • (ویدیو) مصطفی معین: از انتخابات مجلس هفتم دیگر رای نداده‌ام جز یک بار به روحانی
  • پشت پرده رأی لحظه آخری احمدی‌نژاد در انتخابات بعد از عمل پلک
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تبریز و جلفا در صدر اسکان نوروزی فرهنگیان آذربایجان شرقی
  • خشم انگلیس از حملات سایبری چین
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه در منطقه ۱۰ شکسته شد
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه ساخت در منطقه ۱۰ شکسته شد