Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:03:31 GMT

برخورد با درخت جان دوچرخه‌سوار همدانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۹۳۵۵

برخورد با درخت جان دوچرخه‌سوار همدانی را گرفت

سرگرد سید جواد حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: عصر روز گذشته دوچرخه سواری در حال بازگشت از سمت تپه عباس آباد به بلوار ارم بود که در پیچ اول از مسیر خارج شد.

وی اضافه کرد: این دوچرخه سوار ابتدا با نیوجرسی حاشیه جاده برخورد کرده سپس به علت سرعت بالا به همراه دوچرخه با تنه درخت حاشیه این مسیر برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: جوان مجورح بی درنگ توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد اما به علت شدت حادثه و برخورد سر با تنه درخت تلاش های برای احیای وی نتیجه نداده و جان باخت.

سرگرد حسینی ناتوانی دوچرخه سوار در کنترل وسیله نقلیه را عامل بروز این سانحه دانست و توضیح داد: طبق ماده ۱۲۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی رانندگان وسایل نقلیه در سر پیچ ها در معابر تنگ و بدون دید مناسب، باید تا حد امکان با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی ادامه داد: هر چند دوچرخه در حکم وسایل نقلیه غیرموتوری است اما باید دارندگان این وسیله تمامی قوانین مربوط به رانندگان خودرو و موتورسواران را رعایت کنند.

رئیس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ فقره سانحه بر اثر برخورد خودرو با دوچرخه رخ داده که این سوانح فوتی نداشته بلکه منجر به مجروحیت دوچرخه سوار شده است.

سرگرد حسینی اظهار داشت: با توجه به اینکه دوچرخه سوارها برای آموزش به پلیس مراجعه نمی کنند بنابراین از خانواده انتظار می رود نسبت به آموزش فرزندان اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین خانواده با نظارت از تردد دوچرخه سوارها در معابری که سرعت خودروها زیاد است جلوگیری کنند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا همدان تصادفات جاده ای دوچرخه سواری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا همدان تصادفات جاده ای دوچرخه سواری پلیس راهور ناجا همدان تصادفات جاده ای دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: فعالیت غیرقانونی مسافربر‌های شخصی و توقف آنها در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی مشکلات و معضلات عدیده‌ای را برای ناوگان حمل و نقل عمومی و ترافیک شهر ارومیه به وجود آورده است.
فخرالدین معصوم‌زاده افزود: با توجه به هماهنگی‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد تعاون ناجا، اعمال قانون بر مسافربر‌های شخصی غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته و در این راستا ماموران پلیس راهور به همراه بازرسان گشت کنترل و نظارت سازمان با هرگونه تخلف مرتبط با حمل و نقل همگانی مسافر با جدیت بیشتری برخورد خواهند کرد.
وی با اعلام کنترل مستمر سلامت فنی وسائط نقلیه عمومی و صلاحیت‌های رفتاری رانندگان، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌ها هرگونه تخلف خودرو‌های مسافربر شخصی غیر مجاز از جمله اقدام به مسافرکشی و توقف در ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس توسط پلیس اعمال قانون می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک پیشنهاد برای افزایش بازدارندگی مجازات سارقان
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو