Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم پور با اشاره به ثبت نام نهایی ۳۲۱ نفر منتخب نمایندگی یازدهمین مجلس شورای اسلامی از البرز گفت: این میزان مشارکت نسبت به زمان مشابه خود در مجلس دهم از رشد ۳۸ درصدی برخوردار بوده است.

« غفور قاسم پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص ثبت نام قطعی منتخبان در حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد گفت: ۳۲۱ نفر در مجموع ثبت نام به عمل آوردند که از این تعداد ۱۸ نفر در ستاد انتخابات کشور ثبت نام خود را نهایی کردند و مابقی در ستاد فرمانداری کرج ثبت نام خود را نهایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد تصریح کرد: جوان ترین منتخب ۳۰ سال سن و مسن ترین ۷۴ سال سن دارد که در مجموع درصد مشارکت داوطلبان در حوزه انتخابیه کرج نسبت به مشابه گذشته با رشد ۳۸ درصدی برخوردار است.

 

قاسم پور مطرح کرد: دوره قبل مجلس دهم در حدود ۲۳۱ نفر کل داوطلبان بوده که این دوره ۳۲۱ نفر ثبت نام نهایی خودشان را به انجام رسانده اند.

 

به گفته وی از تعداد ثبت نام شدگان ۷ نفر دارای سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارند که ۲ درصد کل آمار ثبت نامی ها را به خود اختصاص داده اند همچنین ۴۶ نفر نیز سابقه ادواری دارند.

 

فرماندار شهرستان کرج توضیح داد: مدارک تحصیلی داوطلبان نیز ۳۷ نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری، ۲۵۹ نفر کارشناسی ارشد و ۱۲ نفر لیسانس، ۱۱ نفر نیز تحصیلات حوزوی داشتند.

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد دانشجو خطبه های نماز جمعه نماز جمعه مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد روز دانشجو انتخابات مجلس یازدهم مشارکت حداکثری مجلس دهم فرماندار کرج مشارکت مردم مشارکت مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر