Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس لایحه بودجه ۹۹، درحالی که درآمدهای مالیاتی ۱۹۵ هزار میلیارد تومان درنظر گرفته شده است، اعتبار حقوق و مزایای کارکنان در سال ۹۹ مشخص شد. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درامدهای مالیاتی  دولت در لایحه 195 هزار میلیارد تومان لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین درامد ناشی از مالکیت دولت 30 هزار میلیارد و درامد اصل از فروش کالا و خدمات 11 هزار میلیارد تومان است. همچنین با احتساب درآمد متفرقه 18 هزار میلیارد تومانی، کل درامدها به 260 هزار میلیارد تومان بالغ شده است.

همچنین کل اعتبار درنظر گرفته شده برای حقوق و مزایای کارکنان 113 هزارمیلیارد تومان لحاظ شده است. همچنین 130 هزار میلیارد تومان نیز برای رفاه اجتماعی  در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بودجه ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بودجه ایران بودجه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح برخی ارقام درآمدهای مالیاتی در قسمت دوم بودجه

دولت در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ برخی ارقام درآمدهای مالیاتی را اصلاح کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در بخش جداول موضوعاتی از قبیل جداول تفصیلی دستگاه‌ها، درآمدها منابع و پیوست شماره یک و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای لحاظ شده است.

در بخش جداول موارد متعددی وجود داشت که با مصوبه بخش اول بودجه در مغایرت بود و که مورد تایید نماینده دولت هم قرار گرفت. بنابراین اگر دولت بخواهد با توجه به اینکه بخش اول بودجه به قانون تبدیل و ابلاغ شده، تغییری در بخش اول بودجه داشته باشد باید لایحه‌ای  را در این بخش به مجلس ارائه دهد در غیر این صورت بر اساس ماده 182 آیین نامه داخلی مجلس، دولت باید دقیقاً بر اساس مصوبات بخش اول بودجه، لایحه بخش دوم را به مجلس ارائه دهد.

در همین خصوص محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفته است، دولت در برخی مصوبات بخش اول مانند تبدیل مالیات به اوراق، تغییراتی داده که جای ایراد دارد و باید اصلاح شود.

چندی پیش نیز احسان خاندوزی  از نمایندگان مجلس خواسته بود با کاهش درامدهای مالیاتی میزان اوراق قابل انتشار در سال 1403 را افزایش دهند.

این اقدام به نوعی عقب نشینی از رویکرد اولیه دولت در کسب حداکثری درامدهای مالیاتی قلمداد میشود. در قسمت اول لایحه بودجه درامدهای مالیاتی از محل اصناف و مشاغل نسبت به سال قبل حدود 50 درصد رشد کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح برخی ارقام درآمدهای مالیاتی در قسمت دوم بودجه
  • پیش‌ بینی مالیات سیگار در سال جاری
  • مالیات سیگار امسال چه تغییری کرد؟
  • از یارانه نان تا تسهیل واردات خودرو
  • ابلاغ نرخ حق بیمه درمان کارمندان، کارگران و بازنشستگان
  • پیش بینی درآمد مالیاتی دولت در بخش مسکن
  • پیش‌بینی مالیات سیگار در سال جاری
  • درآمد بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومانی دولت از حقوق ورودی ماشین‌الات
  • پیش‌بینی درآمد ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی دولت از پیامک
  • درآمد دولت از حقوق ورودی خودروها کاهش پیدا می‌کند