Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:52:43 GMT

هشتگ حاشیه؛ از کجا چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۹۴۲۹

هشتگ حاشیه؛ از کجا چه خبر؟

گوشه‌ای از ترندهای ورزشی و به خصوص فوتبالی در شبکه‌های اجتماعی.

 

 

امروز چهارشنبه 13 آذر در "ورزش سه" به ترندهای ورزشی در شبکه‌های مختلف اجتماعی خواهیم پرداخت. این مطلب تا پایان امروز به روزرسانی خواهد شد.

 

 

- و بالاخره... ژوزه مورینیو به اولدترافورد برگشته.

 

 

 

-اکانت توییتر باشگاه منچستر یونایتد با انتشار عکسی از ورزشگاه اولدترافورد نوشت: صحنه برای #MUNTOT آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

- ژوزه مورینیو خوش‌آمد گرمی رو در اولدترافورد دریافت می‌کنه. این رو مردی میگه که جانشین مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد شده!

 

 

 

-مگان راپینو برنده‌ی توپ طلای فوتبال زنان گفته: "من می‌خواهم فریاد بزنم "کریستیانو، لئو، زلاتان به من کمک کنید". کی ممکنه اسم مسی یا رونالدو رو به خاطر بیانیه‌ای علیه تبعیض نژادی یا تبعیض جنسیتی از جهان فوتبال پاک کنه؟"

حالا نوبت مسی، رونالدو و زلاتانه.

مگان راپینو خودش به بی‌پروایی در اظهارنظر و مبارزه با بی‌عدالتی مشهوره و انتقادش به بزرگترین فوتبالیست‌های مرد جهان از اون جهته که اینها هیچوقت حرکتی اعتراضی نسبت به بی‌عدالتی‌های حاکم بر جهان و فوتبال انجام ندادن و خیلی محافظه‌کارانه تنها به جمع کردن افتخارات فوتبالی بسنده کردن.

 

 

 

-کریستیانو رونالدو گفته: "رویاها اون چیزایی نیستن که تو خواب می‌بینی، رویاها اون چیزایی هستن که نمی‌ذارن بخوابی."

هشتگ سخن بزرگان.

 

 

-گرت بیل گفته: "برنابئو بهترین جا برای هو شدنه اگه در سطحی که اونها انتظار دارن نباشی، من این رو می‌فهمم. اولا نمی‌دونستم که چطور باهاش کنار بیام، الان فقط شونه بالا می‌اندازم."

 

 

-یک هوادار ناامید هم نوشته: خواهش می‌کنم منچستریونایتد نذار مورینیو به ما بخنده...

 

 

-اکانت دیگری نوشته: من یه هوادار جون سخت منچستریونایتدم ولی امروز رو اینکه تاتنهام سه امتیاز رو می‌بره شرط می‌بندم.

 

 

-هشتگ #MUNTOT حسابی داغ است و هواداران هر دو تیم مشغول توییت کردن با این هشتگ راجع به مسابقه‌ی ساعتی بعد هستند.

یک هوادار تاتنهام نوشته: امشب تاتنهام و مورینیو قراره بر اولدترافورد حکمفرمایی کنند.

 

 

-اکانت توییتر باشگاه تاتنهام نوشته: سه امتیاز حسابی برای گرفتن! برو بریم!

 

 

 

-چلسی آماده است تا رکورد بازار نقل و انتقالات رو با امضای قرارداد با جیدون سانچو بشکنه و فکر می‌کنه که دوستی با تامی آبراهام و کالوم هادسن‌اودوی بهشون کمک می‌کنه که با این وینگر 100 میلیون پوندی قرارداد ببندن.

 

 

 

-کریستیانو رونالدو اولین بازیکن در تاریخه که در سه لیگ مختلف برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیکن میشه.

-بهترین بازیکن در لیگ برتر

-بهترین بازیکن در لالیگا

-بهترین بازیکن در سری آ

 

 

 

- گل با اشاره به تمجید گرت بیل از مورینیو توییت کرده: رویای برگشتن به تاتنهام رو داری گرت؟

 

 

 

- گرت بیل راجع به تاتنهام: "حضور مورینیو در اونجا یه اعلام موضع عالی از طرف باشگاهه. من فکر می‌کنم که او یک برنده‌ی سریالیه. اگه تاتنهام می‌خواد که جام‌ ببره فکر نمی‌کنم که شراکتی بهتر از این ممکن باشه."

 

 

 

- گری نویل گفته داغون شدن قهرمانی لیورپول سالش رو می‌سازه و امیدواره که لیورپول خرد و خمیر بشه!

 

 

 

-مهاجم سابق یوونتوس نیکلا آموروسو گفته: "کریستیانو چند ماهی هست که تو زمین بازی داره خودش رو روی زمین می‌کشه."

آموروسو به رونالدو هشدار داده که باید "غرورش رو قورت بده" و زمان بازی رو بهتر مدیریت کنه.

 

 

 

-چفرین رییس یوفا که دید مثبتی نسبت به VAR نداره، گفته: این روزا اگه دماغ درازی داشته باشین تو آفسایدین. پیشنهاد ما، که با بخش داوری خودمون بررسیش می‌کنیم، این خواهد بود که یه تلورانس ده تا بیست سانتیمتری در نظر گرفته بشه."

 

 

 

-سان نوشته که اتلتیکو مادرید بعد از شعارهایی که هوادارهاش علیه گریزمان دادن، با خطر محرومیت از حضور تماشاچی مواجه شده.

هوادارهای اتلتیکو در بازی اتلتیکو و بارسلونا شعار داده بودن: "آنتوان گریزمان بمیر"

 

 

-گرت بیل گفته: " من یاد گرفتم که سوت‌ها و هو شدن‌ها رو تحمل کنم."

 

 

 

- گل با انتشار عکس‌هایی از درگیری‌های قبلی مورینیو توییت کرده: اوضاع می‌تونه خراب بشه وقتی مورینیو به باشگاه‌های قبلیش برمی‌گرده.

 

 

 

-فوتبال دیلی حرف‌های گواردیولا رو راجع به قهرمانی در لیگ برتر توییت کرده: "قهرمانی دیگه تمومه، با این فاصله‌ای که با لیورپول داریم دیوونگیه که به قهرمانی فکر کنیم."

 

 

 

 

-کریستیانو رونالدو یه جواب کوبنده به شوخی ویرژیل ون‌دایک در مراسم توپ طلا داده. رونالدو گفته: " تبریک به مسی برای بردن توپ طلا و تبریک به اونی که برای اولین بار به مراسم توپ طلا رفت."

خلاصه با رونالدو شوخی نکنین که عاقبت نداره.

 

 

- مورینیو گفته: "منچستر دیگه به کتاب‌های تاریخ من تعلق داره." به گفته‌ی سان این مربی قرار نیست امشب که با تاتنهام به اولدترافورد میره به تیم قدیمیش فکر کنه.

با شناختی که از مورینیو داریم این یعنی منچستریونایتد خیلی باید مواظب باشه امشب، مورینیو رحم نمی‌کنه.

 

 

 

- دیاریو اسپورت مصاحبه‌ای با مادر مسی رو منتشر کرده که در اون او راجع به احساساتش بعد از ششمین توپ طلای پسرش حرف می‌زنه. مادر مسی گفته: "ما می‌دونیم که لئو دین بزرگی به آرژانتین داره."

 

 

-به هوادارای منچستر یونایتد توصیه شده که امروز هیچ بنری راجع به مورینیو به اولدترافورد نیارن. باشگاه می‌خواد که هوادارا در این دوران سخت زیر نظر سولسشر متحد باقی بمونن.

 

 

- یورگن کلوپ راجع به شایعات خرید جیدون سانچو صحبت‌هایی کرده که بیشتر به شایعات دامن زده. کلوپ گفته: اگه ما دستی در این جریان داشتیم هیچکس ازش باخبر نمی‌شد جز اونی که حرفی ازش راجع به این جریان درز پیدا نمی‌کرد. چیزی برای گفتن نیست. می‌دونم چطور به نظر می‌رسه ولی نمی‌تونم این رو تغییر بدم. هیچ چیزی برای گفتن راجع به این موضوع نیست که معنیش اینه که می‌تونه معنیش این باشه که مطلقا هیچ چیز برای گفتن راجع به این موضوع نیست.

 

 

-گل به نقل از بیلد نوشته که توماس توخل ممکنه در تابستان آینده سرمربی بایرن مونیخ بشه، در کنار هانسی فلیک به عنوان دستیارش.

 

 

-بازار حدس و گمان‌ راجع به مقصد زلاتان داغه. این اکانت با انتشار عکسی از زلاتان  و اشاره‌ به حرف‌هایی که زده نوشته: خبرا میگن آث میلان. زلاتان میگه ایتالیا.

 

 

 

-میل آنلاین توییت کرده : زین‌الدین زیدان به هر قیمتی که شده پل پوگبا رو می‌خواد ولی باید هیئت مدیره‌ی رئال مادرید رو راضی به امضای قرارداد با این هافبک میانی منچستر یونایتد بکنه.

 

 

 

- در آستانه‌ی بازی مرگ و زندگی سولسشر برابر تاتنهام، بی‌بی‌سی نوشته: گزارش‌ها حاکی از آن است که مائوریسیو پوچتینو می‌خواهد جایگزین اوله‌گنار سولسشر در منچستریونایتد شود.

روزنامه‌ها که اینطور میگن.

 

 

 

-دیشب و قبل از برد 1-4 منچسترسیتی برابر برنلی، چراغ‌ها در رختکن سیتی از کار افتاده بودن ولی این اتفاق روز سیتیزن‌ها رو خراب نکرد. بازیکنان سیتی با روشن کردن چراغ موبایل‌هاشون حین پوشیدن لباس به آواز خوندن پرداختن و ضمن نشون دادن روحیه‌ی عالی خودشون، صحنه‌هایی دیدنی رو خلق کردن. گل فیلمی از رختکن من‌سیتی رو منتشر کرده که در اون بازیکنان در حال تکون دادن موبایل‌هاشون و آواز خوندن هستن.

 

 

 

-ژوزه مورینیو امشب برای اولین بار بعد از اخراجش پا به اولدترافورد می‌ذاره و همه منتظرن ببینن هوادارای یونایتد چه استقبالی ازش می‌کنن. اسکای اسپورت هم با اشاره به این موضوع و انتشار مصاحبه‌ای از مورینیو که در اون گفته من آدم بده‌ی منچستر یونایتد نیستم، پرسیده: مورینیو امشب به اولدترافورد برمی‌گرده، هوادارای منچستریونایتد او رو هو می‌کنن یا تشویق؟

 

 

 

- دیشب تو کنفرانس بعد از بازی منچسترسیتی و برنلی پپ گواردیولا به اشتباه به جای من‌سیتی گفته بایرن مونیخ. این اشتباه لپی که با خنده‌ی حضار و بر سر کوبیدن خودش همراه بود در فضای مجازی با استقبال روبه‌رو شده. گوادیورلا بعدش میگه بایرن مونیخ دیگه چه کوفتی بود که گفتم؟

اندی همپسون خبرنگار ورزشی در توییتر خودش نوشته: گواردیولا برای یک لحظه فکر کرد که هنوز مربی بایرن مونیخه.

 

 

 

 

-حساس‌ترین بازی امروز اما منچستریونایتد تاتنهامه. سرمربی اخراجی یونایتد مطمئنا میاد که انتقامش رو از شیاطین سرخ بگیره و چه انتقامی بهتر از اینکه موجب اخراج مربی جانشینش بشه؟

دیاریو اسپورت نوشته: مورینیو درباره‌ی آینده‌ی سولسشر تصمیم می‌گیرد.

 

 

 

-دیاریو اسپورت با انتشار عکسی از نیمار و با اشاره به بازی امروز پاری سن ژرمن و نانت نوشته: توخل توپخانه‌ش رو بیرون میاره.

 

 

 

-اکانت توییتر لیورپول هوادارانش رو برای دربی امروز فراخونده و نوشته: روز دربی، رقبای همشهری، حق کری‌خونی محفوظ، آنفیلد منتظره. سرخ‌ها به پا خیزید!

زیرش هم هشتگ زدن: این بیشتر می‌ارزه

آدم دلش می‌خواد هر جور شده خودش رو برسونه آنفیلد اینقدر حماسیه جو.

 

 

-منچستریونایتد امروز در اولدترافورد میزبان تاتنهامه و باید به جنگ سرمربی اخراجی خودش مورینیو بره.

فوتبال توییت با انتشار عکسی از مورینیو و کاپیتان تیمش روی کین نوشته: آیا این دو مردانی هستند که به سلطنت اوله‌گنار سولسشر در منچستر پایان می‌دهند؟

 

 

 

-بی‌بی‌سی اسپورت از قول آرسن ونگر نوشته: "اگر او چنین نیازی داشته باشد، اونوقت البته که من در دسترس خواهم بود." مربی سابق آرسنال ونگر میگه که او برای صحبت کردن با مربی موقت آرسنال، فردی لیونگبرگ در دسترسه، البته اگه لیونگبرگ بخواد.

 

 

 

- مورینیو فاش کرده که چرا وقتی مربی منچستر یونایتد بود در هتل لوری زندگی می‌کرد و نه در یک خونه: "اونجوری مجبور می‌شدم تمیزکاری کنم، که نمی‌خواستم. مجبور می‌شدم اتوکشی کنم، که بلد نبودم. مجبور می‌شدم آشپزی کنم، که تنها چیزی که بلدم بپزم سوسیس تخم مرغه."

 

 

-گل نوشته: زلاتان ابراهیموویچ باز هم راجع به آینده‌اش صحبت کرده...

"من به باشگاهی خواهم رفت که باید دوباره برنده شود، که باید دوباره تاریخش را از نو بسازد، که دنبال مبارزه برابر همه می‌گردد. به زودی در ایتالیا می‌بینمتون."

به نظر میرسه مقصد زلاتان میلان باشه با این تفاسیر.

 

 

 

-جیمز میلنر بازیکن لیورپول با انتشار تصاویری از تمرین شب گذشته این تیم توییت کرده: زیر چراغ‌های آنفیلد همه چیز برای روز دربی آماده است.

لیورپول امروز به مصاف اورتون می‌رود.

 

 

-گل زیبای رودریگو هرناندز بازتاب زیادی داشته. این اکانت با انتشار عکس بامزه‌ای از ذوق کردن گواردیولا نوشته: همه‌ی ما که شوت رودری رو دیدیم این شکلی شدیم.

 

 

 

 

-رحیم استرلینگ با انتشار صحنه‌ی گل زیبای رودریگو هرناندز در بازی دیشب تاتنهام برابر برنلی توییت کرده: شانس آوردم شوت رودری به صورتم نخورد. اگه خورده بود صاف برمی‌گشتم جاماییکا.

 

 

-تاتنهام دیشب موفق شد 1-4 برابر برنلی پیروز شود و این بازی بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته. توییتر لیگ برتر با انتشار صحنه‌ی گل دیشب ریاض محرز، نوشته که محرز اولین بازیکن الجزایریه که در لیگ برتر 50 گل زده.

 

 

 

-اسکای اسپورتس نوشته که آنتونی مارسیال به دلیل مصدومیت بازی منچستریونایتد برابر تاتنهام رو از دست داده.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد