Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در آتش‌سوزی مهیب در ساختمان کارخانه‌ای در «دهلی نو»، دستکم 43 نفر جان خود را از دست دادند.

بنا به گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، در حادثه آتش‌سوزی در ساختمان یک کارخانه در پایتخت هند، دهها کارگر به دام افتادند و جان خود را از دست دادند.

حادثه‌ آتش‌سوزی در اوایل ساعات امروز (یکشنبه) در حدود ساعت 05:30 به وقت محلی به وقوع پیوست و به سرعت تمامی ساختمان را فراگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان وقوع حادثه، دهها کارگر درون ساختمان کارخانه در «آناج ماندی» در نزدیکی مرکز شهر دهلی نو در خواب بودند.

روزنامه «تایمز آو ایندیا» به نقل از معاون رئیس اداره آتش‌نشانی دهلی نو نوشت: «آتش‌سوزی در زمینی به مسافت 600 فوت مربع به وقوع پیوست.داخل ساختمان بسیار تاریک است. کارخانه‌ای بوده است که کیف‌های مدرسه، بطری‌ و دیگر مواد در آنجا نگهداری می‌شده است».

ساختمان مذکور در یک منطقه شلوغ از بازار غلات واقع شده است و گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که احتمالاً آتش‌سوزی در کارخانه کیف‌سازی آغاز شده است که مجهز به دستگاههای مهار آتش‌ و علت آن اتصال برق بوده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه

به گزارش خبرآنلاین، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه خبر داد.

کورش سبزعلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899052

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • وقوع آتش سوزی مهیب در یک کارخانه‌ در قم | ویدئو
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان