Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال ممکن است بعد از بازی با پیکان برای همیشه ایران را ترک کند. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ استراماچونی که از وضعیت پرداخت نامنظم حقوقش در باشگاه استقلال ناراضی است، روز گذشته (شنبه) تیم تحت‌هدایتش را تمرین نداد و این کار را به دستیارانش سپرد تا هشداری به مدیران این باشگاه تهرانی داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های ایتالیایی هم بلافاصله پس از این اتفاق از احتمال فسخ قرارداد این سرمربی ایتالیایی با باشگاه استقلال خبر دادند.

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» با اشاره به احتمال جدایی استراماچونی از استقلال نوشت: «کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) این وضعیت را زیرنظر دارد، نهادی که قوانینش به بازیکنان و مربیان این اجازه را نمی‌دهد که در صورت دریافت نامنظم دستمزدشان به کارشان ادامه دهند، به خصوص درباره تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. قرار است بعد از بازی با پیکان دستمزد معوقه استراماچونی پرداخت شود اما اگر این مشکل به موقع حل نشود، این سرمربی 43 ساله که حالا برای هواداران استقلال یک قهرمان به شمار می‌رود، مجبور می‌شود به ایتالیا بازگردد. بنابراین این می‌تواند پایانی برای دردسرهای آندره‌آ باشد، اما در عین حال پایانی بر کسب نتایج فوق‌العاده در تجربه حضورش در ایران هم خواهد بود».

خبرگزاری «آنسا» ایتالیا نیز با پرداختن به موضوع عدم پرداخت منظم دستمزد استراماچونی توسط باشگاه استقلال و عواقب آن که می‌تواند طبق قوانین فیفا و AFC به فسخ قرارداد منجر شود، نوشت: «استراماچونی منتطر ایجاد تغییر در وضعیت به وجود آمده است، اما اگر راه‌حلی برای تجربه حضورش در ایران پیدا نشود، او واژه «پایان» را برای این تجربه‌اش خواهد نوشت».

کالچومرکاتو: پرداخت نامنظم حقوق استراماچونی زیر ذره‌بین فیفا/ نگرانی بازیکنان استقلال از فسخ قرارداد سرمربی ایتالیایی‌

تیم‌های پیکان و استقلال از ساعت 17:30 فردا (دوشنبه) در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S1410,3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیفا AFC استقلال آندره‌آ استراماچونی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا استقلال آندره آ استراماچونی فیفا استقلال آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتی دا سوگنی» کشور ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پویانمایی ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشورهای ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویاهای شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویاهای اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم‌ کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!