Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حماد سامری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره دیدار حساس تیمش برابر پتروشیمی از هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: در دیدار قبلی برابر ذوب‌آهن اصلا خوب بازی نکردیم و باختیم. باید برای مسابقه فردا (دوشنبه) این باخت را فراموش کنیم و با شرایط ایده‌آل وارد زمین شویم.

وی افزود: فکر نمی‌کنم نیازی باشد که از شرایط خوب تیم پتروشیمی صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم بسیار قدرتمند و مدعی است و باید تلاش کنیم که مانند همیشه باشیم و با تمرکز بالا به میدان برویم. به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم که تک تک آنها در تمامی مسابقه‌ها برای پیروزی به میدان می‌روند و امیدوارم بتوانم به آنها کمک کنم تا موفق شوند.

سرمربی تیم بسکتبال نفت‌آبادان درباره شکست برابر ذوب‌آهن در هفته دهم لیگ گفت: خیلی بد بازی کردیم. هیچ کدام از ما مثل همیشه نبودیم و نتوانستیم انتظارها را برآورده کنیم. شاید حریف را دست کم گرفته بودیم و غافلگیر شدیم. اصلا شبیه به تیم نفت‌آبادان نبودیم و در نهایت نیز باختیم. اصلا تمرکز نداشتیم، ‌ قدر موقعیت‌ها را ندانستیم، ‌ بدون انگیزه بازی کردیم و در نهایت باختیم. با این حال این باخت نشان داد که نباید حریفی را دست کم بگیریم.

سامری با اشاره به وضعیت تیمش تاکید کرد: شرایط تیم در این فصل طوری بود که می‌دانستیم کارمان دشوار است، اما عملکرد بازیکنان آنقدر خوب بود که واکنش‌های مثبت خوبی دیدیم و اکنون از تیم ما به عنوان یک مدعی یاد می‌کنند. این اتفاق بزرگی است. نفت آبادان به شخصیتی دست پیدا کرده که مدعی قهرمانی است و با اینکه این فصل بودجه زیادی هم ندارد بازهم قدرتمند کار می‌کند.

وی افزود: وقتی تیم ما را به عنوان یک مدعی می‌بینند برابرمان با تمام قدرت ظاهر می‌شوند. همین مساله کارمان را سخت می‌کند. انتظار دور از ذهنی از تیمم ندارم اما با توجه به توانایی بازیکنان،  کارهایی بزرگی می‌توانیم انجام دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت‌آبادان دوباره به دیدار با پتروشیمی اشاره کرد و گفت: باخت برابر ذوب‌آهن گذشته‌ است. بازی بسیار دشواری برابر پتروشیمی داریم. سعی کردم که بازیکنان به خودشان بیایند و برای بازی فردا نیز آماده شوند. امیدوارم که مثل همیشه باشیم و عملکرد قابل قبولی به نمایش بگذاریم.

وی عملکرد داوران این فصل را تا این مرحله از لیگ قابل قبول توصیف کرد و گفت: امسال نحوه استفاده از بازیکنان خاص بوده. داوران جوان کنار داورانی با تجربه امر قضاوت را برعهده می‌گیرند و درست است که کمی نوسان در عملکرد آنها ایجاد می‌شود اما در مجموع قضاوت‌ها خوب بود ...

سامری ادامه داد: اشتباهاتی بوده اما هیچ اشتباهی نتیجه بازی را تغییر نداده است. به نظرم نحوه استفاده از داوران در این فصل تا این هفته جواب داده‌است. البته این نکته نباید فراموش شود که برخی بازی‌ها بسیار حساس هستند و کمیته داوران باید در انتخاب داوران بیشترین دقت را داشته باشد.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال نفت آبادان تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر حماد سامری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال نفت آبادان تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال نفت آبادان تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در چهارمین دیدار از مرحله پلی آف لیگ برتر برابر میهمانش طبیعت تهران شکست خورد.

 این دیدار روز دوشنبه بیست هفتم فروردین در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد که در پایان تیم طبیعت با نتیجه ۹۱ بر ۸۳ به برتری رسید تا کار برای صعود یک تیم به جمع چهار تیم به دیدار پنجم بکشد.

 

دیگر خبرها

  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد