Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خطاب به لاریجانی، گفت: بهتر بود در حضور رئیس جمهور اجازه می دادید که نمایندگان تذکرات و مطالب مورد نظر خود را مطرح کنند اما در این جلسه رئیس جمهور حرف‌هایی یک طرفه مطرح کرد که ما باورمان نمی شود همه این حرف هایی که زده است، محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما نمایندگان نمی دانستیم قرار است بنزین گران شود و امروز می بینیم تمام کالاها و خدمات پس از افزایش قیمت بنزین در حال گران شدن است و ما کجا باید حرفمان را بزنیم؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه گرانی بنزین بستری را فراهم کرده که برخی از افراد کالاها و خدمات دیگر را هم گران کنند، تصریح کرد: جای تأسف دارد شرکت های دولتی در گران کردن کالاها و خدمات نسبت به جاهای دیگر سبقت گرفته اند و باید با آنان برخورد شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: در ششمین روز بهار امسال، ۱۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در روز دوشنبه (ششم فروردین‌ماه)، ۱۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (ششم فروردین سال ۱۴۰۲) با ۱۱۷ میلیون لیتر، اندکی کاهشی بوده است.

برپایه آمار ارائه شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، میانگین توزیع روزانه بنزین کشور از یکم تا ششم فروردین‌ماه امسال، ۱۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲، با ۱۱۵ میلیون لیتر، ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

به گزارش شانا، در روز پایانی سال ۱۴۰۲ (۲۹ اسفندماه) بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شد که رکوردی بی‌سابقه‌ در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!
  • توزیع ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرار‌های مالیاتی
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرارهای مالیاتی
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ قوت گرفت؟
  • با گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروساز خاورمیانه آشنا شوید +تصاویر
  • گران‌ترین خودرو زیر پای رضاشاه (+عکس)
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ قوت گرفت؟ / اعلام جزییات