Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومجموعه ورزشی به سرخابی ها رسید.

طرفداری- با اعلام معاون وزیر ورزش و جوانان، صورتجلسه انتقال قطعی دو مجموعه مرغوبکار و درفشی‌فر به امضای مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌رسد.

جمشید تقی‌زاده، معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با پایگاه خبری این وزارت با اعلام ادامه مستمر و منظم جلسات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:

دو جلسه با محوریت ریاست سازمان خصوصی‌سازی و مسئولان مالی و ذی‌حسابان و کارشناسان بورس و مدیران وزارتخانه در محل سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

موضوع مهم این دو باشگاه، تعیین دقیق دارایی‌ها و شفافیت کامل در میزان بدهی و مطالبات آنهاست. مقرر شد صورتجلسه واگذاری و انتقال قطعی دو مجموعه مرغوبکار و درفشی‌فر با امضای مدیران عامل دو باشگاه و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اقدام شود و برای اجرا به دو شرکت فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال ابلاغ شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:

مکاتبه‌ای با حوزه توسعه قهرمانی و حرفه‌ای و همینطور فدراسیون فوتبال برای حل و فصل بدهی‌ها و مطالبات استقلال و پرسپولیس از سازمان لیگ فوتبال و همینطور تعیین تکلیف و استقلال ساختمان‌های مرکزی این دو شرکت به عنوان بخشی از دارایی‌ها تهیه و ارسال خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کنایه خنده‌دار به واگذاری تیم استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به اعلامیه‌های قبلی دو بانک مشهور ایران، ملت و تجارت با خرید اکثریت سهام به صورت بلوکی عاملیت هدایت دو باشگاه مشهور و پرهوادار ایرانی را در دست خواهند گرفت. واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال بر اساس رنگ لوگوی بانک‌ها در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.

کاربری به نام موسن با کنایه به این موضوع نوشت: اگر کارها در کشور همینقدر دقیق، برنامه‌ریزی شده و با مطالعه باشه؛ اصلا دیگه با پدیده‌ای به نام مهاجرت نخبگان در کشور روبرو خواهیم بود؟ 

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • عکس| کنایه خنده‌دار به واگذاری تیم استقلال و پرسپولیس
  • قیمت سرخابی‌ها اعلام شد؛ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • سهام پایه سرخابی‌ ها برای واگذاری اعلام شد
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای