Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز - براساس آخرین نقشه های هواشناسی، امروز فعالیت سامانه بارشی در کل کشور منجر به بارش باران، وزش باد، کاهش دما و بارش برف می شود.

به گزارش پول نیوز، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز سامانه بارشی در کل کشور فعال بوده و سبب بارش باران، وزش باد و بتدریج کاهش دما و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف و در مناطق جنوبی رگبار و رعد و برق و مناطق مستعد تگرگ خواهد شد و بتدریج از فعالیت آن در نیمه غربی کشور کاسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز شدت بارش در شرق کهگیلویه و بویر احمد، پاره‌ای از مناطق فارس، غرب چهار محال بختیاری، شمال شرق خوزستان، شمال بوشهر و بخش‌هایی از هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان است.
سامانه بارشی فردا از شمال شرق کشور خارج می شود

 

این سامانه روز دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور و بخش‌هایی از هرمزگان فعال بوده و در شمال غرب و سواحل دریای خزر سبب بارش پراکنده می‌شود و بتدریج در اواخر وقت دوشنبه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

 

روز سه شنبه به دلیل گذر امواج تراز میانی جو از جنوب و جنوب شرق کشور و تقویت جریانات گرم و مرطوب جنوبی بر شدت بارش در جنوب، جنوب شرق و جزایر خلیج فارس افزوده شده و سبب رگبار و رعد و برق شدید و وزش باد گاهی وزش باد شدید در جنوب فارس، جنوب بوشهر، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان می‌شود. روز چهارشنبه در جنوب شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد ادامه خواهد داشت. روز پنج شنبه غیراز بخش‌هایی از شرق کشور در غالب مناطق کشور پدیده خاصی نداریم.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش

نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان پیش بینی می‌شود.


همچنین در روز سه‌شنبه مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.


این شرایط روز چهارشنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان و چهارمحال و بختیاری تداوم دارد.

بر این اساس؛ سازمان امداد و نجات از شهروندان درخواست کرد تا از حضور در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق