Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:27:42 GMT

شهرک صنعتی پرند و اجاره کارخانه باقیمت‌های مناسب

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۰۲۶۳

شهرک صنعتی پرند و اجاره کارخانه باقیمت‌های مناسب

شهرک‌های صنعتی حومه تهران فرصت بسیار مناسبی را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سوله، شهرک صنعتی پرند یکی از آن‌هاست که به دلیل شرایط ویژه، مناسب برای اجاره کارخانه و انبار است.

اگر کسب‌وکاری در تهران دارید و نیاز به فضایی برای انبار محصولات یا کالاهای خود دارید، بد نیست به شهرک‌های صنعتی اطراف تهران هم برای سرمایه‌گذاری برای اجاره انبار در تهران روش‌های مختلفی وجود دارد که قصد داریم به بهترین شکل ممکن در مورد آن‌ها توضیح مختصری بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرک‌های صنعتی و فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری

یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید یا اجاره انبارها می‌تواند شهرک‌های صنعتی باشند. شهرک‌های صنعتی با توجه به نزدیکی یا دور بودنشان به تهران دارای قیمت‌های مختلفی هستند که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد. به‌عنوان‌مثال می‌توان از شهرک صنعتی چهاردانگه نزدیک‌ترین شهرک صنعتی به تهران نام برد که دارای موقعیت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری است. در این شهرک سوله‌ها و مراکز صنعتی با کاربری‌های متفاوت در آن مشغول به فعالیت هستند که بستر مناسبی را برای کسب‌وکارهای کوچک فراهم آورده است. ضمن این متراژهای کوچک کارگاهی و انبار در این شهرک بسیار زیاد است که توجه بسیاری از تولیدکنندگان و صنعت گران را به خود جلب کرده است.

گروه املاک صنعتی سوله بزرگ‌ترین مرجع معاملات صنعتی در ایران

گروه املاک صنعتی سوله مرجعی معتبر برای انجام معاملات صنعتی است؛ که فایل‌های خریدوفروش واجاره بسیاری را در خود جای‌ داده است. اگر قصد اجاره انبار ارزان در اطراف تهران و یا قصد خرید انبار در تهران را دارید می‌توانید به گروه املاک صنعتی سوله مراجعه کرده و از مشاوره رایگان این گروه در املاک صنعتی مطلع شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرک صنعتی پرند اجاره انبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال

 فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران  گفت: طی سال ۱۴۰۲ از طریق راه اندازی مجدد تعداد ۱۴۴۰ واحد صنعتی راکد برای ۲۸۶۱۴ نفر اشتغال ایجاد شده است. همچنین برای سال ۱۴۰۳ نیز بازفعال سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد برنامه ریزی و هدفگذاری شده است.

وی، در خصوص برنامه ارتقای ظرفیت واحد‌هایی که زیر ظرفیت خود کار می‌کنند، تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید در ۲۷۵۵ واحد به بهره برداری رسیده فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اشتغال ۱۳ هزار و ۷۷۰ نفر طی سال ۱۴۰۲ محقق شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزایش ظرفیت تولید ۳۲۱۵ واحد صنعتی فعال زیر ظرفیت را از جمله برنامه‌های سال ۱۴۰۳ عنوان کرد که با اهتمام ویژه‌ای در دستور کار قرار می‌گیرد.

مقیمی در ادامه تصریح کرد: نوسازی و بازسازی ۳۰۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز طی سال ۱۴۰۳ در دستور کار است.

وی گفت: همچنین ۲۲۹۰ طرح صنعتی جدید طی سال ۱۴۰۲ با اشتغال بالغ بر ۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مورد بهره برداری قرار گرفت و واحد‌های بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بیش از ۵۲ هزار واحد و اشتغال حدود یک میلیون و یکصد هزار نفر ارتقا یافت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطر نشان کرد: از محل احیای ۱۴۴۰ واحد راکد با اشتغال ۲۸ هزار و ۶۱۴ نفر، افزایش ظرفیت ۲۷۵۵ واحد با اشتغال ۱۳ هزار و ۷۷۰ نفر و بهره برداری از ۲۲۹۰ طرح جدید با اشتغال بیش از ۴۰ هزار نفر در مجموع برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور اشتغالزایی به وجود آمده است.

منبع: روابط عمومی شهرک های صنعتی

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • جزئیات بازسازی مجموعه تئاتر محراب در سال ۱۴۰۳/ ۲ پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران