Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:59:39 GMT

شبی که سون هیونگ مین، لیونل مسی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۰۳۵۷

شبی که سون هیونگ مین، لیونل مسی شد

گل استثنایی سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام در بازی دیروز این تیم مقابل برنلی که با حرکت انفرادی او در فاصله‌ای 80 متری به ثمر رسید حالا مهمترین نامزد بهترین گل فصل انگلیس شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیروز تاتنهام و برنلی که با پیروزی 5-0 شاگردان مورینیو به پایان رسید، سون هیونگ میون ستاره کره‌ای اسپرز با گل استثنایی‌ای که در دقیقه 32 این بازی به ثمر رساند بدون شک تک‌خال تاتنهام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سون هیونگ مین با یک حرکت انفرادی هشتاد متر را طی کرد و همه مدافعین برنلی را پشت سر گذاشت تا دروازه این تیم را باز کند. بعد از گل سون بسیاری در انگلیس معتقدند گل درخشان او بهترین گل فصل بوده. در این شکی نیست که این گل یکی از مهمترین نامزدهای زیباترین گل فصل لیگ برتر خواهد بود.

 

 

درحالیکه سی و چند دقیقه از شروع بازی می‌گذشت وینگر کره‌ای تاتنهام توپ را از فاصله حدود هشتاد متری دروازه برنلی دریافت کرد. حرکت درخشان او از این لحظه شروع شد تا تک‌نفره هر کسی که در مقابلش قرار می‌گرفت را پشت سر بگذارد و در نهایت با عبور دادن توپ از نیک پوپ دروازه‌بان برنلی به گل برسد.

 

 

گل درخشان سون در شبکه‌های اجتماعی طوفانی بزرگ از واکنش به راه انداخت. یک کاربر نوشت:" سون هیونگ مین امشب لیونل مسی شده بود".  کاربر دیگری در توییتر نوشت:" سون هیونگ مین چه گلی زد! گل او ده سال دیگر هم باز پخش خواهد شد. واقعا معرکه بود".

 

 

کاربر دیگری با تحسین گل زیبای سون در توییتر نوشت:" سون هینگ مین امشب یکی از درخشان‌ترین گلهایی که لیگ برتر در تاریخ خود دیده را زد".

 

 

تیم ژوزه مورینیو با پیروزی راحتی که مقابل برنلی بدست آورد به روند نتیجه‌گیری خوب در دوران زمامداری آقای خاص ادامه داد. تا پیش از بازی دیشب تیمهای مورینیو از ژانویه 2015 نتوانسته بودند در لیگ برتر در یک بازی 5 گل به ثمر برسانند. مورینیو البته در مقابل برنلی آمار خیلی خوبی داشته و تا کنون هرگز در مقابل این تیم در لیگ برتر شکست نخورده است. با اینحال در این شکی نیست که بازی دیشب تاتنهام و برنلی برای همیشه با گل استثنایی ستاره کره‌ای به یاد آورده خواهد شد.

 

 

 

 

سون هیونگ مین تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سون هیونگ مین تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید

به گزارش "ورزش سه"، سعید محمدی‌فرد که تجربه حضور در پارس جنوبی جم و سایپا را داشته و همراه با این دو تیم در لیگ برتر بازی کرده بود، اکنون همراه با چادرملو اردکان به دنبال صعود از لیگ یک است و امید زیادی دارد تا بتوانند در هفته‌های باقی‌مانده به موفقیت برسند و لیگ برتری شوند.

محمدی‌فرد درباره شرایط چادرملو عنوان کرد: همه تیم روحیه خوبی دارند و همدلی زیادی در تمام مجموعه باشگاه می‌بینیم تا موفق شویم و به هدفی که داریم دست پیدا کنیم. خوشبختانه شرایط مطلوبی در تیم هست و در روزهای گذشته هم تمرینات خوبی کردیم و آماده بازی فردا هستیم تا به لطف خدا سه امتیاز دیگر بگیریم.

او درباره رقابت نزدیک در بالای جدول لیگ یک و شانس بالای چهار تیم برای رسیدن به دو سهمیه‌ صعود به لیگ برتر اظهار کرد: همیشه این رقابت نزدیک در لیگ یک بوده و بعضا یک تیم خودش را جدا می‌کند، اما به نظرم الان هر چهار تیم شانس لیگ برتری شدن دارند؛ هر چند تیم ما با هدایت و تدابیر فنی آقای اخباری واقعا متحد و مصمم است تا بهترین عملکرد را داشته باشد و صعود کند.

این مدافع که تجربه بازی در لیگ برتر را همراه با پارس جنوبی و سایپا داشته، ابراز امیدواری کرد بتوانند از لیگ یک صعود کنند و افزود: اگر بازی‌های ما را دنبال کنید، می‌بینید که کیفیت فنی تیم سطح فنی بالایی دارد و می‌توانیم صعود کنیم. جای ما را در لیگ برتر خالی کنید چون باشگاه چادرملو و شهر اردکان و استان یزد شایسته هستند که در سطح اول فوتبال ایران باشند.

محمدی‌فرد درباره دیدار فردا مقابل داماش گیلان عنوان کرد: هیچ مسابقه‌ای در لیگ یک راحت نیست و در سالیان اخیر دیدید که بعضا تیم‌های پایین جدول کاری کردند تا سرنوشت تیم‌های صعود کننده عوض شود و نتایج عجیبی رقم بخورد. کاملا حواس جمع هستیم و این مسائل را می‌دانیم و می‌خواهیم به برتری برسیم.

دیگر خبرها

  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • خلاصه بازی چلسی 6-0 اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • فرجام‌خواهی علیه دو بار کسر امتیاز در یک فصل!‏
  • تیم زنان منچستریونایتد زودتر از تیم مردان به فینال جام حذفی انگلیس رسید
  • محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید
  • مسی آمد و یک رکورد دیگر هم شکسته شد
  • سیتی با ۵ گل به صدر رفت، توقف یونایتد‌ها