Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@03:12:58 GMT

سوال بزرگ تراکتوری‌ها از دنیزلی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۰۳۶۰

سوال بزرگ تراکتوری‌ها از دنیزلی

تیم فوتبال تراکتور با مشکلات زیادی در فاز تهاجمی مواجه است.

به گزارش مشرق، مدیران باشگاه تراکتور از صبح امروز (شنبه) جلسه‌ای را برای تعیین تکلیف مصطفی دنیزلی در این تیم برگزار کردند که نتیجه این جلسه برکناری دنیزلی از سمت سرمربیگری تیم تراکتور بود. 

مشکلی که مدیران باشگاه تراکتور روی آن تاکید داشتند، مشکل عدم گلزنی این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود که این باشگاه مبلغی در حدود ۳۰ میلیارد تومان را صرف جذب کوین فورچونه کرده که این بازیکن عملاً هیچ کارایی برای تراکتور نداشته است. فورچونه که طبق ادعای باشگاه تراکتور «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران است» تنها یک گل برای این تیم به ثمر رسانده و در اکثر بازی‌ها هم نیمکت‌نشین بوده است.

بیشتر بخوانید:

دنیزلی: در اتوبوس تیم می‌خوابیدم

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه تراکتور پیش از آغاز فصل با کی‌روش استنلی، امانوئل آدبایور و رضا قوچان‌نژاد به توافق رسیده بودند و دو طرف در آستانه عقد قرارداد بودند اما نه قوچان‌نژاد به تبریز آمد و نه آدبایور. با این حال، مصطفی دنیزلی به خاطر سن و سال بالای این بازیکنان، آنها را نخواسته بود.

به این ترتیب به نظر می‌رسد عدم گلزنی کنار نتایج ضعیف تیم، از جمله دلایلی بود که منجر به برکناری دنیزلی شد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین تراکتور دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی فردا مقابل تراکتور قرار می‌گیرد و رقابت حساسی را در راه بقا در لیگ برتر برگزار می‌کند که محمود قائدرحمتی، ستاره خط میانی خود را در اختیار ندارد و نمی‌تواند از این بازیکن بهره ببرد.

محمود قائدرحمتی که در لیگ بیستم هم برای نساجی مازندران به میدان می‌رفت و اکنون هم در این تیم عضویت دارد، در مسابقه برگشت آن فصل، توانست دروازه تراکتور را با شوت محکم از زاویه بسته باز کند، اما فردا این فرصت را ندارد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که در هفته‌های گذشته شرایط خوبی داشت، در اوایل دیدار مقابل سپاهان به دلیل آسیب دیدگی مصدوم و تعویض شد تا بازی حساس برابر تراکتور را هم از دست بدهد.

البته مصدومیت قائدرحمتی فقط در دیدار مقابل تراکتور خواهد بود و این بازیکن در دیدار هفته آینده لیگ برتر برابر ملوان انزلی دوباره به میادین برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد