Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@17:35:59 GMT

واکنش پرویز مظلومی به صدرنشینی استقلال

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۰۳۹۶

واکنش پرویز مظلومی به صدرنشینی استقلال

سرمربی سابق تیم استقلال نسبت به صدرنشینی ابی ها در لیگ واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرویز مظلومی سرمربی سابق تیم استقلال معتقد است روزی که استراماچونی به ایران آمد معلوم بود که این تیم را متحول خواهد کرد و حالا بعد از ۱۳ هفته آبی‌ها صدرنشین جدید لیگ ایران هستند. با مظلومی در خصوص شرایط این روز‌های استقلال و همچنین عملکرد استراماچونی به صحبت پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال این روز‌ها نتایج خوبی گرفته و صدرنشین جدید لیگ است؟

همان موقع هم که استقلال نتیجه نمی‌گرفت ما حمایت می‌کردیم و می‌گفتیم این تیم به صدر جدول خواهد رفت پس دیدید که الکی هم حمایت نکرده‌ایم کار این مربی را دیده بودیم و می‌دیدیم که چقدر پرتلاش کار می‌کنند تیم در ابتدای فصل آدم‌سازی بسیار خوبی داشت و بر عکس سال‌های گذشته که بازیکنان به استراحت طولانی می‌رفتند و مربی به کارشناسی تلویزیونی می‌پرداخت امسال این گونه نبود.

به نظر شما راز موفقیت استقلال حضور استراماچونی روی نیمکت است؟

قطعا همین طور است رفتار اجتماعی این مربی را ببینید موقعی که لیگ تعطیل می‌شود به جای اینکه به کشورش برود در ایران می‌ماند و به برنامه‌ریزی می‌پردازد. همین الان نگاه کنید مربی تیم ملی در حساس‌ترین برهه به جای اینکه در ایران باشد در کشورش در هالی‌دی است، اما استراماچونی در ایران می‌ماند و حتی می‌رود جا‌های دیدنی کشور را بازدید می‌کند تا از برخورد هواداران استقلال در جا‌های مختلف آشنا شود این است فرق مربیان خارجی با یکدیگر.

آیا صدرنشینی استقلال تداوم خواهد داشت؟

مطمئنم با این انگیزه‌ای که بازیکنان دارند مطمئنا این تداوم خواهد داشت یک زمانی همه از این استقلال ناامید بودند، اما حالا امیدوار به قهرمانی هستند پولی که استراماچونی می‌گیرد نوش جانش استقلال را متحول کرده است.

زوج دیاباته و قائدی را چطور می‌بینید؟

زوج بسیار خوبی هستند مثل فیل و فنجان می‌مانند این رشد قائدی نسبت به سال‌های گذشته خیلی حائز اهمیت است شما نگاه کنید او امسال حاشیه رااز خودش دور کرده است

در جام حذفی هم استقلال باید با سپاهان بازی کند؟

بازی سختی است در اصفهان که حق استقلال برد بود که متاسفانه داور نگذاشت این اتفاق بیفتد اگر همین بازی را در تهران انجام بدهند سپاهان را شکست می‌دهند. نکته مهم این است که الان هر دو مربی از هم شناخت دارند.

ممکن است برای تماشای تمرینات استقلال به تمرین بروید؟

دوست دارم این کار را بکنم و اگر وقت بشود آن را انجام می‌دهم.

ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مظلومی استقلال اخبار استقلال استقلال پرویز مظلومی مظلومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذر قزوین مورخ ۳۱/‌۰۱/‌۱۴۰۳‬ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

کد خبر 6084022

دیگر خبرها

  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • احضار گُلر استقلال به کمیته انضباطی
  • حرکت مربی استقلال جنجالی شد
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی
  • طعنه پرویز پرستویی به مهران رجبی ؛ کلیددار خودشیفته تلویزیون (عکس)