Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگر رسانه‌ها ــ‌ گزارش‌های رسانه‌ای از ترور یکی از مسئولان شورای انتقالی جنوب یمن به دست عناصر داعش حکایت دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از مهر، گزارش های رسانه ای از ترور «محمد صالح الردفانی» معاون مدیر نیروی انسانی وابسته به شورای انتقالی جنوب یمن در عدن حکایت دارد.
این در حالی است که تشکیلات تروریستی داعش از طریق رسانه های وابسته به خود مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داعش اعلام کرد که عناصر وابسته به این تشکیلات، الردفانی را در منطقه المنصوره واقع در شهر عدن هدف قرار دادند.
پیش از این نیز چندین عملیات ترور دیگر در شهر عدن رخ داده بود. لازم به ذکر است که شورای انتقالی جنوب یمن تحت حمایت امارات محسوب می شود. انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف رسانه عبری زبان: اسرائیل به انزوای کامل نزدیک می‌شود

به اعتقاد یک رسانه عبری زبان همراه شدن آمریکا با قطعنامه اخیر شورای امنیتی نشان می‌دهد که اسرائیل به سوی انزوای کامل پیش می‌رود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه که در پایگاه خبری‌اش در اینترنت هم منتشر شده اعتراف کرد، با تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در رابطه با آتش بس فوری در غزه، عملاً منزوی شده است.

در ادامه گزارش آمده است، این تیتری است که پایگاه خبری روزنامه گاردین دیروز دوشنبه لحظاتی بعد از تصویب قطعنامه روی خروجی خود قرار داد.

به اعتقاد شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نه تنها در اسرائیل بلکه بسیاری از کشورهای جهان هم اعتراف می‌کنند که این قطعنامه با وجود آنکه الزام آور نیست اما همچنان حائز اهمیت است.

به گفته این رسانه عبری زبان در واقع این اولین باری است که از زمان آغاز جنگ اعضای شورای امنیت با تصویب قطعنامه آتش بس موافق کردند و این مسئله در بعد وسیعی قابل توجه هم قرار گرفته و باعث شده است تا بازتاب گسترده‌ای هم در رسانه‌های دنیا داشته باشد در کنار آن بیانگر بحران رو به افزایش حاکم بین اسرائیل و ایالات متحده هم می‌باشد.

در همین راستا روزنامه یسرائیل هیوم هم اعلام کرد، موضع جدید ایالات متحده در شورای امنیت به این معنی است که واشنگتن به دنبال آن است که ما را به نقطه‌ای برساند که اکثریت اسرائیلی‌ها آن را شکست تفسیر می‌کنند.

پرفسور آوی بارلی استاد تاریخ دانشگاه بن گوریون نقب در یادداشت خود معتقد است، با وجود آن که رئیس جمهور بایدن یک صهیونیست است اما اقداماتش اسرائیل را به سوی یک شکست در نوار غزه و در عین حال در مقابل حزب الله پیش می‌برد.

به اعتراف این استاد دانشگاه رژیم صهیونیستی (با وجود گذشت چند ماه از جنگ) حماس همچنان روی پای خود ایستاده است، گروگان‌ها را در اختیار داشته و حاکم بالفعل نوار غزه محسوب می‌شود از اینرو آتش بس در این شرایط چیزی جز تایید شکست اسرائیل چیز دیگری نیست.

به زعم این تحلیل‌گر صهیونیست: انگیزه دموکرات‌ها در این رویکرد تخریبی خود علیه اسرائیل هرچه باشد نشان می‌دهد که ایالات متحده به دنبال آن است که اسرائیل را به نقطه‌ای بکشاند که از نگاه بسیاری از ما شکست محسوب می‌شود، البته فقط یک زیان جنگی محسوب نمی‌شود بلکه یک شکست هولناک است.

نویسنده که جزو مورخان رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود بعد از آن به شکست‌های دومینویی رژیم صهیونیستی پرداخته و می‌نویسد: بعد از ضعفی که در فرار از لبنان به ثبت رساندیم با انتفاضه دوم مواجه شدیم، یکی از رخدادهایی که بی سابقه‌‌ترین بی ثباتی‌های تاریخ ما را به ثبت رساند، اما نتایج شکست این بار بعد از ضربه‌ای که در 7 اکتبر متحمل شدیم شدیدتر از انتفاضه دوم خواهد بود، پیروزی حماس می‌تواند منجر به فاجعه‌ای خطرناک شود که تبعات آن بدتر از یک تهاجم بوده و پایه‌های امنیت اسرائیل را به خطر خواهد انداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • خبرنگاران کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند
  • بی‌توجهی مسئولان به استاد معرق و نازک‌کاری ایران + فیلم
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی در ترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان
  • ویدئو| لحظۀ ترور یک پیرمرد فلسطینی در کرانه‌باختری
  • شورای امنیت روسیه: اوکراین در حمله تروریستی مسکو دست دارد
  • اعتراف رسانه عبری زبان: اسرائیل به انزوای کامل نزدیک می‌شود