Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: رئیس فدراسیون در فاصله 200 روز تا المپیک چه برنامه مهم‌تری جز حمایت و پشتیبانی از قهرمانان و سهمیه داران المپیکی دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دویست و بیست و سومین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: کشور با همه وجود و توان مقابل تحریم ها ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورمان اکنون در معرض ناجوانمردانه ترین و ظالمانه ترین تحریم های آمریکا قرار دارد و جامعه ورزش مردانه کنار ملت ایستاده است. افتخار همه ما بدون منت باید سربلندی ایران و شادی دل مردم باشد 

وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان پرچمدار عزت و سربلندی نام ایران و ایرانی هستند و نباید به گونه ای  عمل کنیم و صحبت شود که روحیه عمومی کشور و نشاط مردم با حرفهای حاشیه ای و دلسرد کننده دچار خدشه شود.

سلطانی فر با تاکید بر حمایت و پشتیبانی روسای فدراسیون های المپیکی از قهرمانان خود اظهار داشت: در اتاق من بروی قهرمانان و المپیکی ها همیشه باز بوده است و گاهی از عملکرد روسای فدراسیون ها گلایه هایی مطرح می شود. 

وزیر ورزش و جوانان افزود: ریاست فدراسیون یک کار تمام وقت و برنامه دار است. رییس فدراسیون در فاصله 200 روز تا المپیک چه برنامه مهم‌تری جز حمایت و پشتیبانی از قهرمانان و سهمیه داران المپیکی دارد؟ من بعنوان وزیر ورزش و جوانان هیچ کوتاهی در این زمینه نمی پذیرم.

سلطانی فر با اشاره به جلسات منظم و کارشناسی ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک یادآور شد: خوشبختانه همراهی و همگرایی خوبی با کمیته ملی المپیک داریم. برنامه ها و عملکرد تک تک فدراسیون های المپیکی را مرتبا رصد می کنیم و بزودی بازدیدهای خود را از اردوهای آمادگی تیم های ملی برای کسب سهمیه المپیک از سر خواهم گرفت.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش ورزش جوانان مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:   بسم‌الله‌الرحمن‌الرحبم   رویداد رقابتی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به عرصه‌ی دیگری برای بروز توانمندی ورزش ایران تبدیل شد تا با فتح جام قهرمانی، موفقیت‌های کشتی کشورمان استمرار یابد و همچنان این رشته‌ی پرافتخار، ارمغان‌آور نشاط ملی باشد.   اقتدار کشتی ایران در قاره‌کهن در رشته‌ی فرنگی نیز با ۴ مدال طلا، ٣ نقره و ٢ برنز، بروز و ظهور یافت و طلیعه‌ی سال جدید را با یک قهرمانی باارزش دیگر مزین ساخت تا این موفقیت، روز‌های پرافتخار‌تری را برای این ورزش مدال‌آور، نوید دهد.   تلاش همه‌ی عزیزانی را که برای موفقیت کشتی در سراسر کشور، نقش‌آفرینی می‌کنند، ارج می‌نهم و عنوان قهرمانی آسیا را به ملی‌پوشان، کادر‌فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین مردم کشتی دوست کشورمان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پایداری در سلامتی و موفقیت این عزیزان افتخارآفرین را طلب می‌کنم.

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی