Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:17:13 GMT

۱۰کیلوگرم تریاک در هریس کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۰۶۸۷

۱۰کیلوگرم تریاک در هریس کشف شد


سرهنگ ایرج توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به عملیات امروز ناجا در محور تبریز - خواجه -هریس با تشریح جزئیات این عملیات، ادامه داد: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای ارتباطیی و درپی گزارش رسیده مبنی برحمل محموله موادمخدر دریکی از محورهای شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان هریس قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در بازرسی از جاساز خودروها بیش از ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، گفت: در این راستا سه نفر قاچاقچی دستگیر، دو خودرو سواری توقیف و پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مقام قضایی شهرستان هریس شد.

توکلی همچنین بر مبارزه قاطع و هماهنگ پلیس و سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی با سوداگران مرگ تاکید کرد و افزود: مبارزه جدی پلیس با سوداگران مرگ شبانه روزی ادامه دارد و تعامل و اطلاع رسانی مردم با شماره تلفن ۱۱۰ بهترین یار و همکارپلیس درتو فیق این مبارزه است.

شهرستان هریس با حدود ۷۰هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها هریس آذربایجان شرقی کشف مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هریس آذربایجان شرقی کشف مواد مخدر هریس آذربایجان شرقی کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس

 مقصود کشاورز  با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در راستای کمک‌های مؤمنانه بوده است گفت: به مناسبت سال نو  یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان هریس توزیع شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های خیرین و مراکز نیکوکاری از کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف افزود: این بسته‌های معیشتی، شامل برنج، روغن، خرما، گوشت قرمز، ماکارونی و رب است.

وی ارزش هر بسته را ۹۰۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: در مجموع ۹۰۰ میلیون تومان هزینه تهیه این بسته‌های معیشتی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هریس  تاکید کرد: این بسته‌های معیشتی که توسط خیرین تهیه شده، بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با اولویت مناطق روستایی در سطح شهرستان هریس توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام
  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس