Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی قاسمی صبح یکشنبه در نشست خبری ستاد اجلاسیه شهدای سادات خراسان جنوبی از وجود ۱۴۰ شهید سادات در استان خبر داد و افزود: کنگره ۱۴۰ شهید سادات استان پنج شنبه، ۱۹ دی ماه سال جاری در حسینه جماران بیرجند برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری این کنگره ۲۳ یادواره شهرستانی، حوزه و پایگاهی برای شهدای سادات برگزار شده است، گفت: همچنین چهار کارگروه مردمی شامل فرهنگی و تبلیغات، پشتیبانی و مالی، انتشار و صنوف و اجرای مراسم تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاسمی با بیان اینکه این کنگره با حضور ۱۰ هزار نفر از سادات استان و خارج استان برگزار خواهد شد، افزود: در حال حاضر قریب به ۴۰ هزار سادات در شهرهای استان وجود دارند.

وی بیان کرد: ۷۷۲ سادات فرهنگی شاغل، هزار و ۷۰۰ دانش آموز سادات در مقطع دوم دبیرستان در مرکز استان، ۵۱۸ دانشجوی سادات، ۲۰۰ طلبه و هفت هزار سادات بسیجی در خراسان جنوبی وجود دارد. 

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی از رونمایی چهار کتاب در این کنگره خبر داد و گفت: نماینده مقام معظم رهبری در حج، سخنران اصلی کنگره شهدای سادات خواهد بود.

کد خبر 4791782

منبع: مهر

کلیدواژه: علی قاسمی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف بسیج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این کنگره در دو بخش آزاد و ویژه، همزمان با بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در مشهد، افتتاح و در نیشابور با بزرگداشت حکیم خیام نیشابوری، با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود.   معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بخش آزاد این کنگره با موضوع آزاد و در همه قالب‌های شعری و بخش ویژه در دو موضوع حماسی (قهرمانان ملی) و سلسلة الذهب (به مناسبت دهه کرامت) برگزار می‌شود.   فاطمه حسینی بیان کرد: آخرین مهلت ارسال اثر به کنگره شعر «توس تا نیشابور» ۱۰ اردیبهشت ماه است و اولویت انتخاب برگزیده، با آثاری خواهد بود که در جشنواره‌ها و مسابقات دیگر شرکت نکرده باشند.    او ادامه داد: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۱۰ اثر خود را به همراه نام و نام خانوادگی، نشانی و شماره تماس به نشانی @Toos_neyshaboor در پیام‌رسان ایتا ارسال کند.

دیگر خبرها

  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد