Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از جدایی مصطفی دنیزلی از تراکتور، این باشگاه روزهای پر التهابی را سپری می‌کند و خبرهای مختلفی از وضعیت این تیم به گوش می‌رسد. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مصطفی دنیزلی روز گذشته (شنبه) رسماً از سمت خود برکنار شد و باشگاه تراکتور احد شیخ‌لاری را به عنوان جایگزین موقت این سرمربی ترک‌تبار معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیزلی در حالی از هدایت تیم تراکتور برکنار شده که خودش در گفت‌وگو با رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کرده «دلیل جدایی‌ام از تراکتور ناکامی ورزشی نبود و از لحاظ روحی خسته شده بودم»!

به هر حال تحت هر شرایطی، دنیزلی الان دیگر سرمربی تراکتور نیست و مسئولیت فنی تیم برعهده احد شیخ‌لاری، سرپرست سرخپوشان تبریزی گذاشته شده است.

در این شرایط، از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه فعلاً قصد دارند حداقل تا نیم فصل دست به تغییرات نزنند تا کادر فنی کنونی بازی‌های باقی مانده را پشت سر بگذارد.

تصمیم مدیران باشگاه تراکتور این است که کادر فنی کنونی تا نیم فصل در این تیم کار کنند و حتی اگر عملکردشان قابل دفاع باشد، این احتمال وجود دارد که آنها در نیم فصل دوم هم به کارشان ادامه بدهند.

البته منظور از کادر فنی، شخص احد شیخ‌لاری نیست و شنیده‌ها از جلسات مدیران باشگاه تراکتور پیش از برکناری دنیزلی، مسائل دیگری را هم آشکار می‌کند.

جدایی دنیزلی از تراکتور حوالی ساعت 22 روز جمعه قطعی شده بود و دلیلی که باشگاه تراکتور با تاخیر حدود 15 ساعته این تصمیم را اعلام کرد، انتخاب مربی موقت بود.

پس از تساوی بد موقع تراکتور مقابل شاهین بوشهر، تحرکات برای تغییر سرمربی در تراکتور آغاز شد و یکی از اصلی‌ترین مشاوران محمدرضا زنوزی در این زمینه، مسعود شجاعی بود.

مالک باشگاه تراکتور با توجه به تجربه بالای مسعود شجاعی، اعتقاد ویژه‌ای به او دارد و این بازیکن همواره جزو افراد مورد اعتماد زنوزی محسوب می‌شود. شجاعی همیشه تاثیر خاصی در تیم و اتفاقات باشگاه دارد. حتی گفته می‌شود که زنوزی درباره مسائل مختلف باشگاه تراکتور از مسعود شجاعی مشورت می‌گیرد.

کاپیتان تیم ملی در چیدن ترکیب تراکتور هم نقش بسزایی دارد و به همه مربیانی که در این مدت در تبریز فعالیت کردند مشاوره می‌دهد. سال گذشته هم با اینکه محمد تقوی و جرج لیکنز در مقاطعی سرمربی شدند، اما شجاعی تصمیم گیرنده تراکتور به حساب می‌آمد. امسال هم نقش او در تصمیم گیری برای ترکیب 11 نفره حتی بیشتر از مصطفی دنیزلی بود.

بازتاب برکناری دنیزلی از هدایت تراکتور در رسانه‌های ترکیه + عکسدنیزلی از تراکتور جدا شد / مسولیت فنی سرخپوشان تبریزی بر عهده شیخ لاریتراکتور؛ محله برو بیای مربیان!

در این راستا، زنوزی پس از اینکه برای برکناری مصطفی دنیزلی به تصمیم نهایی رسید، سرمربیگری تراکتور را به مسعود شجاعی پیشنهاد داد، اما شجاعی این پیشنهاد را قبول نکرد.

مالک متمول باشگاه تبریزی قصد داشت با قرار دادن مسعود شجاعی به عنوان سرمربی موقت، تا نیم فصل به او فرصت بدهد و اگر از عملکردش راضی بود، او تا پایان فصل به عنوان سرمربی در تراکتور فعالیت کند.پیشنهاد سرمربیگری تراکتور در ابتدا توسط مالک این باشگاه به شجاعی داده شد و در جلسات مختلف پیش از برکناری دنیزلی، بارها و بارها به سر زبان‌ها آمد.

علی‌رغم اصرار مدیران ارشد باشگاه تراکتور، شجاعی به هیچ عنوان حاضر نبود نامش به عنوان سرمربی مطرح شود.

شجاعی در هفته‌های پایانی فصل گذشته در جریان دیدار مقابل پیکان درگیری فیزیکی با یکی از هواداران تراکتور داشت و به همین خاطر، دیگر به هیچ عنوان حاضر نبود که رودرروی پرشورها قرار بگیرد.

شجاعی از این می‌ترسید که ممکن است روند ناکامی‌های تراکتور پس از جدایی دنیزلی هم ادامه داشته و این نتایج به پای او نوشته شود. به همین خاطر و برای قرار نگرفتن در مقابل هواداران، شجاعی در آخرین جلسه‌ای که با مدیران باشگاه تراکتور داشت، اعلام کرد که پاسخش به پیشنهاد سرمربیگری همچنان منفی است.

در این راستا، یک پیشنهاد تازه‌ مطرح شد که منطقی‌تر به نظر می‌رسید و آن هم این بود که یک شخص دیگر به عنوان مربی موقت برای تراکتور انتخاب شود، اما در عمل شجاعی تصمیم گیرنده تیم باشد.

این پیشنهاد در جلسه صبح دیروز هم مطرح و با موافقت مدیران باشگاه تراکتور همراه شد. در نهایت، آنها تصمیم گرفتند که احد شیخ‌لاری را به عنوان سرمربی موقت معرفی کنند تا مسعود شجاعی بتواند در آرامش امورات فنی تراکتور را برعهده بگیرد و شیخ‌لاری فقط مجری آنها باشد.

این روند قطعاً تا نیم فصل ادامه خواهد داشت و مسعود شجاعی تصمیم گیرنده اصلی امورات فنی تراکتور خواهد بود.

گزینه اصلی سرمربیگری تراکتور، یک مربی شاغل در لیگ برتر است که پیش از این هم برای حضور در تبریز ابراز علاقه کرده بود. با این حال، مالک باشگاه تبریزی قصد دارد در آرامش کار انتخاب سرمربی را پیش ببرد.

زنوزی اصلاً دوست ندارد که بار دیگر اشتباهات گذشته را تکرار کند و تحت فشار دست به انتخاب سرمربی جدید بزند. در این راستا، به مسعود شجاعی نیز اعلام شده که در کنار احد شیخ‌لاری تا نیم فصل به کار خود در تراکتور ادامه بدهد و در صورت عدم رضایت از وضعیت موجود، سرمربی خارجی به تبریز بیاید.

گزارش از امیر ملک‌زاده

انتهای پیام/118/ف

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز

با جدایی سرمربی اسپانیایی، اسکوچیچ و دقیقی؛ دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز هستند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از جدایی پاکو خمز از تیم تراکتور، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جانشین این مربی در تبریز همچنان ادامه دارد و مدیران تراکتور نیز مذاکرات خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده‌اند.

یکی از خبرنگاران نزدیک به سعید دقیقی، خبر داده که در صورت جلب رضایت باشگاه شمس‌آذر قزوین، این مربی جوان و تازه‌کار اما موفق، هدایت تیم کهکشانی تبریز را برعهده خواهد گرفت.

در ادامه طبق شنیده‌های تکمیلی، دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اکنون گزینه‌ اصلی باشگاه تبریزی است و در کنار او سعید دقیقی نیز دیگر گزینه این تیم محسوب می‌شود.

محمد نصرتی به همراه محمد عسگری دیگر مربی تیم تراکتور قرار است فعلاً مسئولیت فنی تیم تراکتور را تا انتخاب سرمربی جدید بر عهده بگیرند.

تراکتور در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر روز جمعه در دیداری خارج از خانه به مصاف نساجی مازندارن خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • فوری: نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • ابلاغیه فوری کمیته اخلاق برای جنجال لیگ یک
  • پشت‌پرده فسخ قرارداد سرمربی پاکو خمس با تراکتور!
  • گزینه سقوط نقشه تک رقمی شدن می‌کشد!
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • دویدن بنفش‌ها سن و سال نمی شناسد!