Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «ایاد عوض‌­الله» عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین (الجبهه‌­الشعبیه) اعلام کرد، جنبش فلسطینی فتح موانعی در برابر صدور فرمان ریاستی ویژه برگزاری انتخابات قرار داده است.

وی به «فلسطین آنلاین» گفت:اظهارات زیادی از مقامات فتح شنیده می‌شود که مانعی در برابر انتخابات است و بارزترین این اظهارات، تعهد به تحویل سلاح مقاومت به تشکیلات خودگردان قبل از فرمان ریاستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوض‌الله ادامه داد، فتح پیش‌تر نیز شروطی مانند ضرورت شناسایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» و شناسایی رژیم اشغالگر اسرائیل به وسیله رؤسای لیست‌های انتخاباتی را مطرح کرده است و این عاقلانه نیست.

این عضو جبهه مردمی تصریح کرد، مرحله آینده شاهد غافلگیری‌های بسیاری درباره انتخابات خواهد بود.

حماس پیش‌تر در پاسخی مکتوب از آمادگی خود برای انتخابات خبر داده بود و بر ضرورت اجرای انتخابات بدون الزام لیست‌های انتخاباتی یا نامزدها به امضای شروط سیاسی تأکید کرده بود.

حماس بر ضرورت برگزاری انتخابات عمومی شورای قانونگذاری، ریاستی و مجلس ملی تأکید دارد و اعلام کرده، با برگزاری انتخابات قانونگذاری و ریاستی در فاصله سه ماهه مشکلی ندارد.

پس از آنکه جنبش حماس از موافقت خود برای برگزاری انتخابات سراسری در فلسطین خبر داد، یک عضو ارشد فتح اعلام کرد، رئیس تشکیلات خودگردان شرط جدیدی برای این موضوع گذاشته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس خواستار نقش‌آفرینی پاکستان در توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه شد

رئیس دفتر سیاسی حماس در نامه‌ای به نخست وزیر پاکستان خواستار نقش‌آفرینی این کشور برای کمک به توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «اسماعیل هنیه»رئیس دفتر سیاسی حماس در نامه‌ای به«شهباز شریف»انتخاب مجدد وی به عنوان نخست وزیر پاکستان را تبریک گفت و ضمن تشریح آخرین تحولات مرتبط با تداوم جنایات اسرائیل علیه مردم بی دفاع غزه، نوشت: رژیم اشغالگر اسرائیل عمداً افراد بی‌گناه و غیرنظامیان در غزه از جمله کودکان، زنان و افراد مسن را هدف قرار می دهد. نیروهای اسرائیلی مساجد، کلیساها، مدارس، بیمارستان‌ها، محل سکونت غیرنظامیان، جاده‌ها و زیرساخت‌ها را تخریب کرده تا همه نشانه‌های حیات در غزه را از بین ببرد.

به گزارش «سما تی‌وی»، هنیه افزود: مقامات اشغالگر اسرائیل با استفاده از گرسنگی و قحطی به عنوان سلاحی برای رسیدن به اهداف شنیع خود به جنایات شرم آور علیه فلسطینیان ادامه می‌دهند. دشمن اشغالگر مسیر عبور کمک‌های اضطراری به شهر غزه و شمال آن را مسدود کرده است. همچنین خون فلسطینیان بیگناهی که برای رزق و روزی فرزندان خود بیرون می‌روند، ریخته می‌شود. این اقدامات علیه حقوق بشر و نقض آشکار تمام قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی است.

وی همچنین تأکید کرد: جنبش حماس، ملت فلسطین، احزاب و سازمان‌های نماینده آنها بی‌تردید از همه تلاش‌ها و اقداماتی که جهان در تلاش است از فلسطینی‌ها حمایت کرده و به آنها کمک کند، قدردانی می‌کند.

نماینده حماس: تضمین‌های بین‌المللی برای توقف تجاوزات به غزه از شروط این جنبش استحماس: نسل‌کُشی در غزه با حمایت کامل آمریکا انجام می‌شود

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی در ادامه از نخست وزیر پاکستان خواست تا این کشور برای کمک به توقف تهاجم ضدبشری اسرائیل علیه غزه نقش‌آفرینی نماید و دولت‌های بین‌المللی که از جنایات صهیونیست‌ها در غزه حمایت می‌کنند را تحت فشار قرار دهد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مقام حماس: اسرای اسرائیلی را مجانی تحویل نخواهیم داد
  • «هوش مبارزاتی» و «قدرت نرم»؛ ۲ سلاح حزب‌الله در نبرد با صهیونیسم
  • گروه‌های مقاومت فلسطینی دور جدید حملات ارتش صهیونیستی به بیمارستان شفا را محکوم کردند
  • دیدار مقام‌های چینی‌ و رهبران حماس در قطر
  • واکنش نتانیاهو به انتقاد‌های آمریکا: چه زود ۷ اکتبر را فراموش کردید؟!
  • حماس خواستار نقش‌آفرینی پاکستان در توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه شد
  • روایتی از مقاومت و ایثار ستودنی مردم چادگان
  • حمایت جبهه مقاومت از غزه نشانه ایمان به وعده حق است
  • کشتار صهیونیست‌ها در غزه لکه ننگی بر پیشانی جامعه جهانی است
  • حماس از ابتدا تا طوفان الاقصی | قسمت سوم