Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:49:19 GMT

توضیح مدیر عامل تراکتور در مورد جدایی دنیزلی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۰۸۷۸

توضیح مدیر عامل تراکتور در مورد جدایی دنیزلی

جدایی مصطفی دنیزلی از تراکتور غیر منتظره بود به خصوص که مدیر عامل این تیم بعد از تساوی در برابر شاهین این خبر را غیر واقعی خوانده بود.

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا صادقیان اما  شنبه  شب در جمع خبرنگاران در خصوص جدایی دنیزلی، گفت: دنیزلی به دلیل برخی از مشکلات شخصی بارها در اواسط فصل به ترکیه سفر کرد و پیش از این نیز درخواست جدایی از تراکتور را داده بود، اما با توجه به تغییرات متعدد سال گذشته، مالک باشگاه و اعضای هیأت مدیره با ایجاد تغییرات در فصل جاری مخالف بودند و به همین دلیل بر تداوم همکاری تأکید داشتیم تا اینکه در جلسه روز گذشته با دنیزلی، ایشان به صورت قاطع خواستار قطع همکاری و بازگشت به ترکیه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صادقیان با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ برتر، توضیح داد: با توجه به اینکه هر چهار روز یک بازی انجام خواهیم داد و از طرفی تغییرات ۱۰۰ درصدی در کادرفنی در فاصله‌ی کوتاه جواب نمی‌دهد، با تصمیم مالک باشگاه، مسئولیت فنی تیم به شیخ لاری که طی ۶ ماه گذشته همراه تیم بوده، سپرده شده است. شیخ لاری در مسائل فنی از مسعود شجاعی کاپیتان تیم هم کمک خواهد گرفت. به هر صورت به دنبال بهبود شرایط تیم از نظر روحی و روانی و ایجاد وحدت در باشگاه برای ارائه بازی ایده آل و تماشاگرپسند هستیم.

 

صادقیان در خصوص تغییرات متعدد دنیزلی در ترکیب تیمش، گفت: ما به هرم مدیریتی اعتقاد داریم و از این رو چندین بار به دنیزلی اعلام کرده بودیم که برای جذب کمک مربی آمادگی داریم اما ایشان نپذیرفت و به باشگاه گفت که در صورت نیاز اعلام می‌کند که هیچ گاه اینگونه نشد.

تراکتور غلامرضا صادقیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور غلامرضا صادقیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مونسان معاون امور شعب بانک ملی ایران در این مراسم گفت: امسال به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید با مشارکت مردم  و با تجهیز منابع در کنار بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعت خواهیم بود.
وی افزود: پرداخت ۳۰ درصدی منابع در بخش صنعت نشان از توجه بانک ملی به جهش تولید و ایجاد اشتغال کشور دارد.
عباسی معاون امور اقتصادی استاندار نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدام بانک‌ها در اجرای حمایت مالی از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: از مدیر جدید بانک ملی انتظار می‌رود حمایت از واحد‌های تولیدی راکد و ارائه تسهیلات اشتغالزایی و کسب و کار و سرمایه گذاری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

دیگر خبرها

  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ ایرانی
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟
  • توضیح امیرعباس ستایش‌گر درباره انتخاب مدیر جدید انجمن موسیقی